Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 21:12Byt till BBC Entertainment nu eller kolla här: http://youtu.be/sCgrOpHcahg
Byt till BBC Entertainment nu eller kolla här: http://youtu.be/sCgrOpHcahg
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 21:19He he, kollade länken 🙂
På min TV börjar det inte förrän 22.00.
Samma tidszon här i Väsby va? 😉
He he, kollade länken 🙂
På min TV börjar det inte förrän 22.00.
Samma tidszon här i Väsby va? 😉
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 21:24Ett QI tog precis slut. Det går några QI varje kväll 🙂
Ett QI tog precis slut. Det går några QI varje kväll 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 21:53Ja, bra ide Örjan, Katarina ta med frågespelen till Blidö!
Katarina har inte spelat TP på år och dagar, vi får ses i Huddinge spela och dricka vin:-)
Ja, bra ide Örjan, Katarina ta med frågespelen till Blidö!
Katarina har inte spelat TP på år och dagar, vi får ses i Huddinge spela och dricka vin:-)
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 21:59Hur många avsnitt finns det Kat? Tycker att jag redan har sett de flesta som går på kvällarna på BBC
Hur många avsnitt finns det Kat? Tycker att jag redan har sett de flesta som går på kvällarna på BBC
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 08:11Patrik: Det är ju säsong 11 som pågår nu och ett avsnitt i veckan, så sen beror det ju på hur många avsnitt just DU har sett då? 😉
Patrik: Det är ju säsong 11 som pågår nu och ett avsnitt i veckan, så sen beror det ju på hur många avsnitt just DU har sett då? 😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 08:31Jessie:
När går de nya avsnitten?
Det är ju två avsnitt på raken varje vardag som börjar strax efter 20,00
Jessie:
När går de nya avsnitten?
Det är ju två avsnitt på raken varje vardag som börjar strax efter 20,00
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 09:43... eller kan ni möta mig i Quizkampen. Jag heter mp4.
... eller kan ni möta mig i Quizkampen. Jag heter mp4.
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 11:12Patrik: Fredagar kl. 22 i England står det på hemsidan i alla fall?
www.qi.com
Patrik: Fredagar kl. 22 i England står det på hemsidan i alla fall?
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 12:31Aha. Får bänka mig på fredag då 🙂
Aha. Får bänka mig på fredag då 🙂