Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 19:27Jag har en fluga som kommer och säger hej.... Sen drar den och är borta någon timme...Sen helt plötsligt Bzzzz boink... Och så rör man sig lite.... bzzzzzz borta i någon timme... Vilken skum fluga!
Jag har en fluga som kommer och säger hej.... Sen drar den och är borta någon timme...Sen helt plötsligt Bzzzz boink... Och så rör man sig lite.... bzzzzzz borta i någon timme... Vilken skum fluga!
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 19:41Låter som en spyfly! Säpo eller must?
Låter som en spyfly! Säpo eller must?
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 19:44Ha ha nu dök det upp en fluga här på bussen!
Ha ha nu dök det upp en fluga här på bussen!
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 19:46Jag hade en period i mitt liv då jag var så stressad över livet att jag kom på tankesättet "Det jag inte hinner med i detta liv gör jag i nästa!" Grymt effektivt. Problemet är kanske att jag helt slutade anstränga mig gällande vissa bitar och då hände föl
Jag hade en period i mitt liv då jag var så stressad över livet att jag kom på tankesättet "Det jag inte hinner med i detta liv gör jag i nästa!" Grymt effektivt. Problemet är kanske att jag helt slutade anstränga mig gällande vissa bitar och då hände föl
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 20:02Jenny... om du fick fria händer... Vad skulle du vilja göra för att dina drömmar skulle bli kompletta ? vad är det du saknar?
Jag notera att du skulle vilja koja på det där trevliga stället utan el! Men vad är drömmarna?
Jenny... om du fick fria händer... Vad skulle du vilja göra för att dina drömmar skulle bli kompletta ? vad är det du saknar?
Jag notera att du skulle vilja koja på det där trevliga stället utan el! Men vad är drömmarna?
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 20:36Roger ... BILD:http://2.bp.blogspot.com/-8WIOKiGYSDo/Uk8J6psgIoI/AAAAAAAAGBU/0gw58ZUqSVI/s1600/The+fly.jpg
Såg han ut såhär?
Roger ... BILD:http://2.bp.blogspot.com/-8WIOKiGYSDo/Uk8J6psgIoI/AAAAAAAAGBU/0gw58ZUqSVI/s1600/The+fly.jpg
Såg han ut såhär?
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 20:40Utan el? Jag skulle se mig omkring efter eld...
fast skämt åsido. Om det bara berodde på mig skulle jag ha dragit med mig en trevlig, rolig, varm och trygg man som hade kunnat sitta bredvid och vänta på att min fläskfilé med ugnsgrönsaker skulle bli kla
Utan el? Jag skulle se mig omkring efter eld...
fast skämt åsido. Om det bara berodde på mig skulle jag ha dragit med mig en trevlig, rolig, varm och trygg man som hade kunnat sitta bredvid och vänta på att min fläskfilé med ugnsgrönsaker skulle bli kla
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 21:00Ja men det är ju inga omöjliga drömmar! ... Fast då är det ju frågan om den där Varma, roliga, trygga, snubben som verkar vara problemet! Och då går man ju in på personliga preferenser... Lång, ståtlig, bredaxlad, osv...
Själv har jag faktiskt inte tänk
Ja men det är ju inga omöjliga drömmar! ... Fast då är det ju frågan om den där Varma, roliga, trygga, snubben som verkar vara problemet! Och då går man ju in på personliga preferenser... Lång, ståtlig, bredaxlad, osv...
Själv har jag faktiskt inte tänk
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 21:16Jag saknar känslan av att allt var möjligt som man hade när man var ung (och dum) och vågade drömma. Nu gör det bara ont att drömma...
Jag saknar känslan av att allt var möjligt som man hade när man var ung (och dum) och vågade drömma. Nu gör det bara ont att drömma...
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 21:28Då är vi inne på tonårsdrömmar... vilket är helt utanför dom fysiska lagar som råder! ... Drar i fallskärmen nu när jag närmar mig Jorden.... Swoshhh ....
Då är vi inne på tonårsdrömmar... vilket är helt utanför dom fysiska lagar som råder! ... Drar i fallskärmen nu när jag närmar mig Jorden.... Swoshhh ....