Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 18:56Anders, glömde du inte en sak? Jaga tjejer?
Alla goda ting är tre! Älg, Rådjur, tjejer
Anders, glömde du inte en sak? Jaga tjejer?
Alla goda ting är tre! Älg, Rådjur, tjejer
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 18:56du har väl sätt hundtricket Anders?!
du har väl sätt hundtricket Anders?!
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 19:00Kände mig mest jagad faktiskt. 🙂
Klart jag sett hundtricket, varför tror du jag gick agilitykurs? jag, 8 kvinnliga deltagare och två tjejer som instruktörer. 😀
Kände mig mest jagad faktiskt. 🙂
Klart jag sett hundtricket, varför tror du jag gick agilitykurs? jag, 8 kvinnliga deltagare och två tjejer som instruktörer. 😀
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 19:02(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 23:30Anders, det är lag på att hålla sin hund under uppsikt så att den INTE jagar älg denna tid på året.
Vet inte exakt vilket tid på året älgar får sina kalvar, men det kan inte vara långt borta om det inte redan skett.Ett ståndskall kan säkert vara vackert
Anders, det är lag på att hålla sin hund under uppsikt så att den INTE jagar älg denna tid på året.
Vet inte exakt vilket tid på året älgar får sina kalvar, men det kan inte vara långt borta om det inte redan skett.
Ett ståndskall kan säkert vara vackert
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 23:39Björn, det är jag mycket medveten om och respekterar till fullo.
Det som hände idag var att han spårade i lina under en del av skogspromenaden, och när jag inte var tillräckligt snabb och medgörlig kom det ett drev-skall, inte ståndskall. Så hetsig i rep/
Björn, det är jag mycket medveten om och respekterar till fullo.
Det som hände idag var att han spårade i lina under en del av skogspromenaden, och när jag inte var tillräckligt snabb och medgörlig kom det ett drev-skall, inte ståndskall. Så hetsig i rep/
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 23:48ok.
Som du förstår missade jag att din hund var kopplad.
ok.
Som du förstår missade jag att din hund var kopplad.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 23:57tog jag för självklart att folk insåg, då den har jaktinstinkter och kalvarna är födda. 🙂
tog jag för självklart att folk insåg, då den har jaktinstinkter och kalvarna är födda. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 19:09Hah, samma snack fortfarande? 😉
Hah, samma snack fortfarande? 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 19:11Jari? lite rörande faktiskt 🙂
Jari? lite rörande faktiskt 🙂