Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 19:12Hahah, ja det är fan det *skrattar* När jag avreggade mig så var det samma personer inne som nu, kanske nån stjärna mer... 😀
Hahah, ja det är fan det *skrattar* När jag avreggade mig så var det samma personer inne som nu, kanske nån stjärna mer... 😀
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 19:38Men Peter är ju kvar fast ändå inte... 😉
Men Peter är ju kvar fast ändå inte... 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 22:11Nämen? Jari? 🙂
*vink vink*
Nämen? Jari? 🙂
*vink vink*
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 22:12Nämen Aliki *vinkevinkar tbx*
Nämen Aliki *vinkevinkar tbx*
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 05:14W0000T, Jari?? Var tog du vägen egentligen?? Och varför är du tillbaka?
W0000T, Jari?? Var tog du vägen egentligen?? Och varför är du tillbaka?
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 17:00Du kunde inte hålla dig borta mao. 😉
Det värsta med att vara på bättringsvägen är att så fort febern gått ner, tillräckligt för att huvudet inte är mos, så jag blir rastlös som få. (#)
Vill bara dra iväg i 190 som vanligt, men måste lägga band på mig. D
Du kunde inte hålla dig borta mao. 😉
Det värsta med att vara på bättringsvägen är att så fort febern gått ner, tillräckligt för att huvudet inte är mos, så jag blir rastlös som få. (#)
Vill bara dra iväg i 190 som vanligt, men måste lägga band på mig. D
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 18:31Det är nog bra Magnus, vore synd om du skulle dras med förkylningen längre tid, bara för att du VILL så mkt. Får väl köra lite promenader o lugn cykling så länge?
Det är nog bra Magnus, vore synd om du skulle dras med förkylningen längre tid, bara för att du VILL så mkt. Får väl köra lite promenader o lugn cykling så länge?
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 20:47Köp en gammaldags damcykel och glid runt på stan?
Köp en gammaldags damcykel och glid runt på stan?
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 21:04ja eller så får du väl hitta sällskap till dina promenader, eller hitta ett substitut till träningen....
ja eller så får du väl hitta sällskap till dina promenader, eller hitta ett substitut till träningen....
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 21:57hehe, det andra förutsätter ju det första...
Tror dessutom att jag blir frisk långt innan både det ena eller det andra inträffar.
hehe, det andra förutsätter ju det första...
Tror dessutom att jag blir frisk långt innan både det ena eller det andra inträffar.