Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

åh, jag skulle behöva en cykel. Försökte använda min gamla idag men jag insåg väldigt fort att den inte mått så bra efter att ha stått ute ca 3 år :p

Men fy på sig Karamellfröken. Misshandla en oskyldig cykel sådär.

Nina Karamell:

Pluta lite med läpparna och vicka på häcken så skänker folk sina cyklar ska du se! 😉

haha, tror du!? Då ska jag ställa mig på E6an o vicka på hela mig för o se om jag kan flörta till mig en snygg bil istället :p

Heheh, gör så. Tror du får både bilen och ägaren då 😉

Sitter och funderar på vad som finns att hitta på i Linköping. Mer var skulle vara en bra placering/bas (lgh) att bo på om man vill kunna klättra, simma, springa, paddla och cykla (mtb, den där andra modellen där gruskornen är farliga räkas inte... 😉 )

Linköping är så litet är det inte spelar någon större roll i vilken del man bor 🙂

Men, om du vill bo i lägenhet ligger områdena T1 och Hagaberg närmast MTB-banorna i stan. Kolla http://www.meraleramtb.com/?q=node/45 för mer info om MTB-banor i omnejden

Jag ska lägga in en rekommendation: Flytta vart f*n som helst i Linköping UTOM till skäggetorp, där är rena vilda västern. Bodde där i 2 år själv. Moppegäng som kör dygnet runt där trots körförbud. Och hela våren/sommaren vaknar man till bönemusik klockan

Jag kan ge ett annat råd Flytta inte till Linköping!

Skäggetorp, Berga och till viss del Ryd och Lambohov är lite problemområden med ganska mycket invandrare.

Inomhusklättring finns i Hangaren i Ryd, löparspår finns lite här och var, mountainbike är lite färre spår men där har du redan fått en länk. Har se