Quote from Guest on 17 November 2009, 12:35Jag skulle vilja ha möjligheten att svara på ett visst inlägg och att det på nåt sätt framgick i presentationen vilket inlägg mitt svar hör ihop med.
I det enklaste fallet skulle man bara automatiskt i mitt svarsinlägg lägga till informationen att det h
Jag skulle vilja ha möjligheten att svara på ett visst inlägg och att det på nåt sätt framgick i presentationen vilket inlägg mitt svar hör ihop med.
I det enklaste fallet skulle man bara automatiskt i mitt svarsinlägg lägga till informationen att det h
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:45Jag gillar hjärngymnastik och då blir svaren mer korrekta.
Jag gillar hjärngymnastik och då blir svaren mer korrekta.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:47Se där ja 🙂 Skrev precis ett liknande förslag i den milslånga tråden om att banna eller varna användare. (kommer inte ihåg vad den heter).
Förslaget gick i stort ut på att man ska kunna välja vilken layout man vill ha på trådarna, som ett träd eller lin
Se där ja 🙂 Skrev precis ett liknande förslag i den milslånga tråden om att banna eller varna användare. (kommer inte ihåg vad den heter).
Förslaget gick i stort ut på att man ska kunna välja vilken layout man vill ha på trådarna, som ett träd eller lin
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:51Ja, jag såg det. Tycker iofs att det blir lite trassligt när man har den typ av den ena eller andra vyn. Helst skulle jag vilja att det gick att unifiera så att man behöll den linjära formen men fick en visuell hint om hur det hängde ihop. Men det är svår
Ja, jag såg det. Tycker iofs att det blir lite trassligt när man har den typ av den ena eller andra vyn. Helst skulle jag vilja att det gick att unifiera så att man behöll den linjära formen men fick en visuell hint om hur det hängde ihop. Men det är svår
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:51Varför är det mer tilltalande?
Varför är det mer tilltalande?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:52Jag tror att jag just skrev det. Det är enklare helt enkelt, om man inte är så van.
Jag tror att jag just skrev det. Det är enklare helt enkelt, om man inte är så van.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:56Enklare för de som inte är så vana?
Då är dags att bli van med andra ord.
Olle har troligtvis mer ömmande projekt än att bygga om funbeat för att några ovana har kommit hit.Jag är också ovan när jag börjar med nåt jag inte är van vid, som till exempel k
Enklare för de som inte är så vana?
Då är dags att bli van med andra ord.
Olle har troligtvis mer ömmande projekt än att bygga om funbeat för att några ovana har kommit hit.
Jag är också ovan när jag börjar med nåt jag inte är van vid, som till exempel k
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:57Nu råkar det här verkligen vara en skitsak att få till. Det råkar falla inom mina domäner, så jag har ganska d koll på det.
Nu råkar det här verkligen vara en skitsak att få till. Det råkar falla inom mina domäner, så jag har ganska d koll på det.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:59Jag har full respekt för att Olle kan ha annat för sig, men jag ser gärna att han får svara för sig själv i så fall, än att självpåtagna "gamlingar" gör det.
Jag har full respekt för att Olle kan ha annat för sig, men jag ser gärna att han får svara för sig själv i så fall, än att självpåtagna "gamlingar" gör det.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:04Fredrik: (t+)
(Olle verkar helst vilja ägna sig åt teknisk träningsutrustning kopplat till funbeat, så han borde verkligen samarbeta med nån som bryr sig om forumet)
Fredrik: (t+)
(Olle verkar helst vilja ägna sig åt teknisk träningsutrustning kopplat till funbeat, så han borde verkligen samarbeta med nån som bryr sig om forumet)