Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 17:59Mja, det är ju såklart en nackdel att ett inlägg kan bli huuuur långt som helst. Men det skulle ju gå att lösa genom att ha en liten *spoiler*-knapp vid långa citat (som gömmer det jättelånga citatet alltså).
Helst ser jag ju att det skulle vara en svar
Mja, det är ju såklart en nackdel att ett inlägg kan bli huuuur långt som helst. Men det skulle ju gå att lösa genom att ha en liten *spoiler*-knapp vid långa citat (som gömmer det jättelånga citatet alltså).
Helst ser jag ju att det skulle vara en svar
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 17:59Ser smaskigt ut.
Var köper jag sådana och går de ned i en ficka på en cykeltröja eller måste jag ha en större sadelväska?
Ser smaskigt ut.
Var köper jag sådana och går de ned i en ficka på en cykeltröja eller måste jag ha en större sadelväska?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:02Lär dig göra pajdeg eller mördeg, David!
Men de ser väldigt trevliga ut ...
Tänk vilka trevliga spinoffs det kan bli av felsrkivningar ...
Lär dig göra pajdeg eller mördeg, David!
Men de ser väldigt trevliga ut ...
Tänk vilka trevliga spinoffs det kan bli av felsrkivningar ...
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:04Det borde finnas en tändsticksask som måttanvisning i bilden.
Det borde finnas en tändsticksask som måttanvisning i bilden.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:05"En citeringsknapp gillar jag inte inläggen bara växer o växer...skitjobbigt! "
Inte om man som på en del andra forum enbart citerar 1 inlägg djupt s a s, kolozzeum gör så t ex. Alltså, även om person 1 säger nåt smart, person 2 citerar person 1 och säge
"En citeringsknapp gillar jag inte inläggen bara växer o växer...skitjobbigt! "
Inte om man som på en del andra forum enbart citerar 1 inlägg djupt s a s, kolozzeum gör så t ex. Alltså, även om person 1 säger nåt smart, person 2 citerar person 1 och säge
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 18:07Ja det måste vara möjligt att skapa "intelligenta citeringsfunktioner".
Gärna censurera bilder också så att de inte återges om och om igen.
Ja det måste vara möjligt att skapa "intelligenta citeringsfunktioner".
Gärna censurera bilder också så att de inte återges om och om igen.
Quote from ellen olsson on 17 November 2009, 18:08*mums*
*mums*
Quote from Elias Engqvist on 17 November 2009, 18:21Jo det är klart att det är möjligt att göra bättre citeringsfunktioner - jag har bara inte sett dem.
Jo det är klart att det är möjligt att göra bättre citeringsfunktioner - jag har bara inte sett dem.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 19:07För att förtydliga lite skulle jag vilja kommentera det som Anders G och nån mer skrev, åberg var det, att man kunde ha nåt löpnummer eller sådant att referera till.
Jag håller med och det är väl i stort sett i linje med det jag föreslår. Sedan föreslår
För att förtydliga lite skulle jag vilja kommentera det som Anders G och nån mer skrev, åberg var det, att man kunde ha nåt löpnummer eller sådant att referera till.
Jag håller med och det är väl i stort sett i linje med det jag föreslår. Sedan föreslår
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 19:24On Topic så röstar jag starkt för trådade diskussioner.
On Topic så röstar jag starkt för trådade diskussioner.