Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Om jag förstått det här rätt:
Fredrik J.N. skrev blåbärs-snurr, Petra använde det ordet. Fredrik J.N. editerar senare sitt inlägg till blåbärs-surr som han menar!

Dvs Petra, du kunde omöjligt ha vetat vad du pratade om då ordet inte fanns utan bara var e

Förutom att jag heter Fredrik 😉

Edit: och jag har inte ändrat nåt inlägg, jag kom med ett klargörande i ett senare inlägg.

Sorry Fredrik!

No harm 🙂

Nä, om du söker med ctrl-f på den här sidan på blåbär så ser du att det står surr i ditt första blåbärsinlägg och Petra sedan skriver snurr 🙂 Detta var riktigt intressant och ursäkta för kapningen!

Åh vilket bra förslag. Skulle också vilja ha en sådan funktion. Jag har en tendens att glömma vad personen jag ska svara heter... Vet att man kan öppna svarsformuläret i ett nytt fönster, men det kommer jag alltid ihåg i efterhand. (#)

Jag föredrar också

Och här kommer 3000 inlägg om citering.
En citeringsknapp gillar jag inte inläggen bara växer o växer...skitjobbigt!

Christer: Rena snurren. Jag tog för givet att min telefon hade "hjälpt" mig, den brukar ha en förmåga att göra det utan att jag upptäcker det. Oh well.

Malin: Jag tycker nog ändå att man kan citera själv. Det kan bli ganska mycket onödig dötext annars. M

Vi avslutar snurret med denna bild:
BILD:http://3.bp.blogspot.com/_6VQB7oKiAVc/SmhONfOb-dI/AAAAAAAAAco/HDcJDWnYvDk/s320/blåbärsbullar.JPG

😀