Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag gillar mazariner och borde utöka menyn men fortfarande ingen förklaring, recept eller bild.

Fp David, jag refererar nog främst förklaring på blåbärs-snurr till Jenny T:s flertaliga inlägg i "anmäla oseriösa inlägg-tråden". "Väldigt lätta att hitta".

Sen står det även en del förtydligande i mitt/mina inlägg här tidigare.

?

Fp David: Du frågade efter en förklaring på blåbärs-snurr.

Petra:
Gör det enkelt för dig. Föreställ dig att ditt ord "blåbärssnurr" stod i en ordbok, hur skulle då förklaringen se ut?
Än så länge är det ett bakverk för mig, nån förklaring finns ju inte.

Tror att din mission ställer till det för dig när du tar ut

Fredrik J N, jag håller med

I många andra forum kan man välja om man vill visa linjärt, trådat eller en hybrid av de båda. jag tycker det gör läsandet väldigt mycket enklare. Om man kan välja visningsalternativ blir ju alla nöjda!

Men det är givetvis up

Fredrik J:

Det tråkiga är att jag, hm, då sett en tråd ang detta ämne tidigare här, där de flesta argumenterar för att man kan "ctrl + C" det inlägget man vill referera till. Men det är ju inte direkt många som gör detta och det skapas onekligen massa vi

Nån sorts smidig referens till vilket inlägg man svarar på skulle bedömt underlätta och göra många situationer klarare.

Visst kan man skriva in namn, datum samt klockslag för att entydigt beskriva vilket inlägg man vill besvara eller kommentera, det går

Ni får nog tacka Nokia för snurrigheterna, min avsikt var att skriva blåbärssurr, men telefonen hjälpte mig lite :-).

Lägg in en bild på bakverket nu.