Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 14:34Jag gillar mazariner och borde utöka menyn men fortfarande ingen förklaring, recept eller bild.
Jag gillar mazariner och borde utöka menyn men fortfarande ingen förklaring, recept eller bild.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 14:43Fp David, jag refererar nog främst förklaring på blåbärs-snurr till Jenny T:s flertaliga inlägg i "anmäla oseriösa inlägg-tråden". "Väldigt lätta att hitta".
Sen står det även en del förtydligande i mitt/mina inlägg här tidigare.
Fp David, jag refererar nog främst förklaring på blåbärs-snurr till Jenny T:s flertaliga inlägg i "anmäla oseriösa inlägg-tråden". "Väldigt lätta att hitta".
Sen står det även en del förtydligande i mitt/mina inlägg här tidigare.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 14:45?
?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 14:57Fp David: Du frågade efter en förklaring på blåbärs-snurr.
Fp David: Du frågade efter en förklaring på blåbärs-snurr.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 15:05Petra:
Gör det enkelt för dig. Föreställ dig att ditt ord "blåbärssnurr" stod i en ordbok, hur skulle då förklaringen se ut?
Än så länge är det ett bakverk för mig, nån förklaring finns ju inte.Tror att din mission ställer till det för dig när du tar ut
Petra:
Gör det enkelt för dig. Föreställ dig att ditt ord "blåbärssnurr" stod i en ordbok, hur skulle då förklaringen se ut?
Än så länge är det ett bakverk för mig, nån förklaring finns ju inte.
Tror att din mission ställer till det för dig när du tar ut
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 15:23Fredrik J N, jag håller med
I många andra forum kan man välja om man vill visa linjärt, trådat eller en hybrid av de båda. jag tycker det gör läsandet väldigt mycket enklare. Om man kan välja visningsalternativ blir ju alla nöjda!
Men det är givetvis up
Fredrik J N, jag håller med
I många andra forum kan man välja om man vill visa linjärt, trådat eller en hybrid av de båda. jag tycker det gör läsandet väldigt mycket enklare. Om man kan välja visningsalternativ blir ju alla nöjda!
Men det är givetvis up
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 15:44Fredrik J:
Det tråkiga är att jag, hm, då sett en tråd ang detta ämne tidigare här, där de flesta argumenterar för att man kan "ctrl + C" det inlägget man vill referera till. Men det är ju inte direkt många som gör detta och det skapas onekligen massa vi
Fredrik J:
Det tråkiga är att jag, hm, då sett en tråd ang detta ämne tidigare här, där de flesta argumenterar för att man kan "ctrl + C" det inlägget man vill referera till. Men det är ju inte direkt många som gör detta och det skapas onekligen massa vi
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 16:06Nån sorts smidig referens till vilket inlägg man svarar på skulle bedömt underlätta och göra många situationer klarare.
Visst kan man skriva in namn, datum samt klockslag för att entydigt beskriva vilket inlägg man vill besvara eller kommentera, det går
Nån sorts smidig referens till vilket inlägg man svarar på skulle bedömt underlätta och göra många situationer klarare.
Visst kan man skriva in namn, datum samt klockslag för att entydigt beskriva vilket inlägg man vill besvara eller kommentera, det går
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 17:27Ni får nog tacka Nokia för snurrigheterna, min avsikt var att skriva blåbärssurr, men telefonen hjälpte mig lite :-).
Ni får nog tacka Nokia för snurrigheterna, min avsikt var att skriva blåbärssurr, men telefonen hjälpte mig lite :-).
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 17:31Lägg in en bild på bakverket nu.
Lägg in en bild på bakverket nu.