Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:04Olle svarar sällan på förslag i trådarna, misstänker att han läser en del och sedan implementerar en bråkdel.
Olle svarar sällan på förslag i trådarna, misstänker att han läser en del och sedan implementerar en bråkdel.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:10Jag har full förståelse för det Raymond, jag skulle nog vara försiktig med det jag med. Men jag tycker att det är segt när David uttalar sig å hans vägnar och kör nån slags blåbärssurr för att förlöjliga andra. Det är inte första gången jag ser det.
Min
Jag har full förståelse för det Raymond, jag skulle nog vara försiktig med det jag med. Men jag tycker att det är segt när David uttalar sig å hans vägnar och kör nån slags blåbärssurr för att förlöjliga andra. Det är inte första gången jag ser det.
Min
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:13Jag förstår vitsen med förslaget men personligen tycker jag bättre om de här "uppifrån och ned"-diskussionerna utan grenverk.
Problemet är ju främst att en kommentar till ett tidigare inlägg ibland missuppfattas som syftande till nåt av de andra inläggen
Jag förstår vitsen med förslaget men personligen tycker jag bättre om de här "uppifrån och ned"-diskussionerna utan grenverk.
Problemet är ju främst att en kommentar till ett tidigare inlägg ibland missuppfattas som syftande till nåt av de andra inläggen
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:23Jaså, jag svarar å hans vägnar? Jag uttalade mig att J-A-G tror att det finns mer ömmande saker att lösa.
Var gjorde jag gällande att jag var sagesman för Olle?Att du sedan uttalar dig om hur jag skriver gör det dig till nån form av expert på forumspråk
Jaså, jag svarar å hans vägnar? Jag uttalade mig att J-A-G tror att det finns mer ömmande saker att lösa.
Var gjorde jag gällande att jag var sagesman för Olle?
Att du sedan uttalar dig om hur jag skriver gör det dig till nån form av expert på forumspråk
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:28Jag har lagt mitt förslag i alla fall. Tänker inte hålla på och tjafs om resten.
Jag har lagt mitt förslag i alla fall. Tänker inte hålla på och tjafs om resten.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:29Jag postar mina förslag till Olle med Snigelposten.
Jag postar mina förslag till Olle med Snigelposten.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:32Det finns förstås många sätt att göra det på. Jag hängde tidigare på puls.se och drog mig i det längsta innan jag tog steget över till funbeat till stor del för att jag tyckte (och tycker) att forumfunktionen på puls i de flesta avseenden är överlägsen de
Det finns förstås många sätt att göra det på. Jag hängde tidigare på puls.se och drog mig i det längsta innan jag tog steget över till funbeat till stor del för att jag tyckte (och tycker) att forumfunktionen på puls i de flesta avseenden är överlägsen de
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:36Finns ju flera sätt. Att numrera inläggen är ju onekligen en enkel variant - om bara folk använde den för att reffa.
Det går ju "utmärkt" att reffa till Mickes inlägg 2009-mm-dd kl hh:mm också, om man bara gör det.
Ofta är det ju inte förrän inlägget gåt
Finns ju flera sätt. Att numrera inläggen är ju onekligen en enkel variant - om bara folk använde den för att reffa.
Det går ju "utmärkt" att reffa till Mickes inlägg 2009-mm-dd kl hh:mm också, om man bara gör det.
Ofta är det ju inte förrän inlägget gåt
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:41Fredrik: Fråga Olle om det här som du kan göra för sidan på PM fråga inte funbeat-medlemmar mer. Fråga gärna sen också vad han tycker om Fp Davids sätt att blåbärs-snurra nedsättande mot folk som försöker hela tiden, oavbrutet, upprepat flertalet gånger.
Fredrik: Fråga Olle om det här som du kan göra för sidan på PM fråga inte funbeat-medlemmar mer. Fråga gärna sen också vad han tycker om Fp Davids sätt att blåbärs-snurra nedsättande mot folk som försöker hela tiden, oavbrutet, upprepat flertalet gånger.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:47Jag har mycket svårt att tro att du vet vad jag skriver i all min korrespondans eller i olika grupper?
Om du tycker nåt är blåbärssnurr så förklara först vad det är?
Jag har mycket svårt att tro att du vet vad jag skriver i all min korrespondans eller i olika grupper?
Om du tycker nåt är blåbärssnurr så förklara först vad det är?