Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är inte schysst att ge sig på personer i trådarna!

Jag har missat att David hela tiden, oavbrutet, upprepat flertalet gånger (låter som att det är ganska ofta) skriver nedsättande mot folk. Det borde han såklart sluta med om han nu gör det. Eller om

Numrering är en vanlig och mycket enkel implementation, alla inlägg har redan nummer i databasen så man kan välja att ta det numret direkt och lägga in i presentationslagret. Bör ta mindre än 5 minuter kodning.

Gör man dessutom numreringen till en aktiv

Tack Petra, Jag hade nog själv föredragit att inte få dem via PM dock.

David: du skrev att Olle hade mer ömmande saker att göra. Det är att uttala sig å hans vägnar.

Och jag trasslade till trådarna. Den här grejen är lite pyssligare att få till. Den f

>Olle har T-R-O-L-I-G-T-V-I-S mer ömmande projekt än att bygga om funbeat för att några ovana har kommit hit.

Jag markerade nyckelordet för de som inte läser utan bara tror.

Fredrik N: Jag ger mig bara på de som ger sig på andra upprepat. Det hoppas jag du också har civilkurage nog att göra. Kallas också för att vara rak vilket ni har sagt är ok här då det inte finns moderator.

Förlåt Fredrik J, håller mig inte till ditt ämn

Svårt med åtskillnaden mellan "sak" och "person". Det ökar min förståelse för kravet på moderering men så länge de flesta klarar av detta så finns inget större problem att lösa.
Här på Funbeat undviker vi att ge oss på personer, däremot kan vi tjata om sa

"Två fel gör inte ett rätt" är en klysha som upprepas som ett mantra på ett annat forum jag brukar hålla till på...

Om du Petra är så angelägen om ett bra klimat här så försök hålla dig på den nivå du vill att andra ska hålla.

Många klankar (även med ga

AT: Jag har inte Garmin. Ingen rök utan eld, tydligen har fler kännt att han blåbärs-snurrat mot dem. Jag gav Fp David både ris och ros, tycker det är tråkigt när han som förstör för andra. Och tydligen som du säger verkar det vara fler som upplevt det.

det har jag, men jag är glad ändå 🙂

Blåbärssnurr låter som ett tt bakverk....vill ha!