Quote from Funbeat user on 9 July 2014, 11:45Min vita keps retar upp fiskmåsarna. Det blir lite Hitchcockkänsla ibland. Men å andra sidan ökar inslagen av fartökning då. Så i fiskmåsnära områden är en vit snabbast!
Min vita keps retar upp fiskmåsarna. Det blir lite Hitchcockkänsla ibland. Men å andra sidan ökar inslagen av fartökning då. Så i fiskmåsnära områden är en vit snabbast!
Quote from Funbeat user on 9 July 2014, 23:04En skillnad till är att svart tyg skyddar bättre mot UV-strålning, alltså har högre solskyddsfaktor.
En skillnad till är att svart tyg skyddar bättre mot UV-strålning, alltså har högre solskyddsfaktor.
Quote from Funbeat user on 10 July 2014, 11:53Kristina, vilket märke är det på din skärm? Jag letar, men hittar inga i sportaffärer så jag måste skicka efter. Vill gärna ha med svettband.
Kristina, vilket märke är det på din skärm? Jag letar, men hittar inga i sportaffärer så jag måste skicka efter. Vill gärna ha med svettband.
Quote from Funbeat user on 10 July 2014, 14:11Matte: Casall, köpt på Löplabbet.
Matte: Casall, köpt på Löplabbet.
Quote from Funbeat user on 11 July 2014, 15:46Glöm inte prova kepsen på träning först så du vet att du inte reagerar konstigt på olika färg eller tyg. Jag skulle inte dra på mig en otestad keps inför ett maraton eller liknande:-)
Glöm inte prova kepsen på träning först så du vet att du inte reagerar konstigt på olika färg eller tyg. Jag skulle inte dra på mig en otestad keps inför ett maraton eller liknande:-)
Quote from Funbeat user on 11 July 2014, 15:50Svart på träning.
Vit på lopp.
Alltid. Räcker att sätta på den vita så kommer man i race mode direkt! (H:)
Svart på träning.
Vit på lopp.
Alltid. Räcker att sätta på den vita så kommer man i race mode direkt! (H:)
Quote from Funbeat user on 11 July 2014, 17:46Jag sprang med kepsen idag, i strålande solsken, och det gick jättebra! Brukar annars ha lätt att få ont i huvudet när jag springer i värme, men nu gick det kanon!
Jag sprang med kepsen idag, i strålande solsken, och det gick jättebra! Brukar annars ha lätt att få ont i huvudet när jag springer i värme, men nu gick det kanon!
Quote from Funbeat user on 16 July 2014, 12:02Har två kepsar. Båda svarta, vet inte varför. Bara blivit så, varit panikköp inför lopp och så.
Hursomhelst så är de bara svarta i början. När jag är klar är de om inte vita så iaf grå av all salt i svettet.
Fräscht.
Har två kepsar. Båda svarta, vet inte varför. Bara blivit så, varit panikköp inför lopp och så.
Hursomhelst så är de bara svarta i början. När jag är klar är de om inte vita så iaf grå av all salt i svettet.
Fräscht.
Quote from Funbeat user on 16 July 2014, 20:52Jag har en vit keps. Den börjar snabbt bli gul från svett, trots att jag tvättar den.
Jag har en vit keps. Den börjar snabbt bli gul från svett, trots att jag tvättar den.