Quote from Guest on 22 January 2008, 22:42Det är mycket svart på dom som man möter i skogen, men några färgklickar som undan tag.
Så jag är nyfiken på hur du såg ut när du sprang senast?
Själv hade jag en röd jacka och mörkblå träningsbyxor.
Det är mycket svart på dom som man möter i skogen, men några färgklickar som undan tag.
Så jag är nyfiken på hur du såg ut när du sprang senast?
Själv hade jag en röd jacka och mörkblå träningsbyxor.
Quote from Galderma Fritidsförening on 22 January 2008, 22:52Hehe, jag ser också många svart-klädda i spåret. Lite tråkigt tycker jag...
Få se nu... Sist jag sprang hade jag mörkblåa byxor, vit tjocktröja med rött & blått tryck på, en gul reflexväst, pannlampa och silverfärgade skor.
Inte jättefärgglatt kanske,
Hehe, jag ser också många svart-klädda i spåret. Lite tråkigt tycker jag...
Få se nu... Sist jag sprang hade jag mörkblåa byxor, vit tjocktröja med rött & blått tryck på, en gul reflexväst, pannlampa och silverfärgade skor.
Inte jättefärgglatt kanske,
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 22:52Hade iof mörka byxor o jacka men oxå en reflexväst o orange mössa 🙂
Hade iof mörka byxor o jacka men oxå en reflexväst o orange mössa 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 22 January 2008, 22:54visst ja, glömde skriva mössan. fick låna mammas rosa för min blåa var i tvätten. Hmm, märks det att jag gillar blått? 😉
visst ja, glömde skriva mössan. fick låna mammas rosa för min blåa var i tvätten. Hmm, märks det att jag gillar blått? 😉
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 22:54Har förresten oftast en gul vindjacka
Har förresten oftast en gul vindjacka
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 23:06Marinblå träningsbyxor+ Marinblå träningsjacka med grågröna och röda detaljer+grå mössa+svarta vantar. Eventuellt en gul Ikea-reflexväst.
Marinblå träningsbyxor+ Marinblå träningsjacka med grågröna och röda detaljer+grå mössa+svarta vantar. Eventuellt en gul Ikea-reflexväst.
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 23:13Har just köpt löparställ, helsvart men med neongrön/gul dragkedja på framsidan, mörkgrå mössa och ett bar Burton pipe-vantar (H)
Har just köpt löparställ, helsvart men med neongrön/gul dragkedja på framsidan, mörkgrå mössa och ett bar Burton pipe-vantar (H)
Quote from Galderma Fritidsförening on 22 January 2008, 23:22jag kör på hemstickade röd/orange/brun/vita tumvantar ^^ har gjort de själv 🙂
jag kör på hemstickade röd/orange/brun/vita tumvantar ^^ har gjort de själv 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 23:42mysbyxor o grå luvtröja aLa rocky. varmt men ganska tungt i regnet. har ett par tights men..... nä jag är för mesig. lovar att det svider rätt fint mellen bena efter ett långpass.
mysbyxor o grå luvtröja aLa rocky. varmt men ganska tungt i regnet. har ett par tights men..... nä jag är för mesig. lovar att det svider rätt fint mellen bena efter ett långpass.
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 23:55Svarta byxor, marinblå tröja. Inga vantar och ingen mössa, bor i det sköna Skåne.
Svarta byxor, marinblå tröja. Inga vantar och ingen mössa, bor i det sköna Skåne.