Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSvart i spåret, eller?
You need to log in to create posts and topics.

Om jag rannsakar mig själv så inser jag att jag nästan bara kör grått... Vitgråa skor, gråa tights, svartgrå tröja, beige mössa, mörkblå vantar på sista passet. Men jag har iallafall en röd vindväst när jag cyklar (ovanpå grå cykeltröja, till det gråa tig

sist jag sprang ute var det svarta tights å svart jacka... reflexvästen lämnade jag hemma då det var mitt på dagen 🙂

Jag har svart underställ, svarta vindbrallor, röd vindjacka och en jättefin reflexväst från Folktandvården i Uppsala Läns landsting. Mössor är svarta, annars är det inte mössor.

Jag hade röd dobson vindjacka m svarta armar, svarta byxor, en röd buff, en orangeröd möstrad buff och röda eller svarta vantar.

Jag syns nog också

Knallröda skor, blå R90-jacka, reflexväst utanpå det, Koss PortaPro-lurar.

Hehe, mitt löparset består av Svarta byxor och en vit och grå jacka med svart rygg 🙂

Svarta tights, svart tröja, svarta strumpor, svarta kallsingar, svart humor.

Svarta vintertights, knallröd vindjacka (med svart långärmad underställströja under), svarta fingervantar, buff runt halsen (knallblå) och en buff (svartvitblixtmönstrad) runt huvudet som öronskydd.

Vita Asics, svarta tights med blå detaljer, svart Gore vindjacka. Det var mitt på dagen, annars så hade jag haft reflexer också. Svart är snyggt. Varför finns det så få svarta löparskor...?

Jag är också ganska färglös, förutom en knallorange reflexväst som jag har på kvällen. Annars har jag svarta tights (Puma eller Newline), grå tröja (Newline), svart mössa (Haglöfs) och Adidaspjuck som efter allt springande i höst- och vinterslasket inte k