Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 10:12kör med klubbens orang-gröna träningsdress. vita skor och neon gul reflexväst.
kör med klubbens orang-gröna träningsdress. vita skor och neon gul reflexväst.
Quote from Andreas Björklund on 23 January 2008, 10:14Jag är också en sån där svartis.. Svarta byxor, svart jacka, svart mössa, svarta vantar.. Men dock vita skor med gröna detaljer och reflexväst! 😉
Jag är också en sån där svartis.. Svarta byxor, svart jacka, svart mössa, svarta vantar.. Men dock vita skor med gröna detaljer och reflexväst! 😉
Quote from Jonas Täng on 23 January 2008, 10:21Igår kväll (månsken/mörker) :
svart craftmössa, vita skor asics ds trainer, svarta asics vintertights med vita detaljer, lila/svart R90-jacka, ljusa craftvantar, gul reflexväst, gula snapon-reflexer runt fotlederna och en liten röd led cykellampa i hande
Igår kväll (månsken/mörker) :
svart craftmössa, vita skor asics ds trainer, svarta asics vintertights med vita detaljer, lila/svart R90-jacka, ljusa craftvantar, gul reflexväst, gula snapon-reflexer runt fotlederna och en liten röd led cykellampa i hande
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 10:24Det intressanta är snarare reflexer som gör att man syns.
Jag möter ofta folk och fä som springer, går eller åker rullskidor utan reflexer på kvällen eller i dåligt väder.
Jag vet inte hur många jag har varit nära att köra på med cykeln under årens lopp
Det intressanta är snarare reflexer som gör att man syns.
Jag möter ofta folk och fä som springer, går eller åker rullskidor utan reflexer på kvällen eller i dåligt väder.
Jag vet inte hur många jag har varit nära att köra på med cykeln under årens lopp
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 10:44I spåret går väl an, men de man möter på vägar i helsvart och utan reflexväst ...
Även på gång-cykelvägar ...Själv har jag inte sprungit på evigheter, men sist jag var ute med stavarna hade jag svarta löpartajts (verkar nästan bara finnas i svart) och
I spåret går väl an, men de man möter på vägar i helsvart och utan reflexväst ...
Även på gång-cykelvägar ...
Själv har jag inte sprungit på evigheter, men sist jag var ute med stavarna hade jag svarta löpartajts (verkar nästan bara finnas i svart) och
Quote from j sollerman on 23 January 2008, 11:06Röda skor, svarta vinter tights, mörkgrån jacka, svart mössa och svarta löparvantar.
Röda skor, svarta vinter tights, mörkgrån jacka, svart mössa och svarta löparvantar.
Quote from Karolina Bergsten on 23 January 2008, 11:08Påtal om reflexer, härom kvällen cyklade jag på en cykelbana och på långt håll såg jag en dam, väl utrustad med reflexer komma gåendes mot mig. Men det jag inte såg fören jag höll på att köra på den var den helt reflex lösa hunden hon hade i koppel ett pa
Påtal om reflexer, härom kvällen cyklade jag på en cykelbana och på långt håll såg jag en dam, väl utrustad med reflexer komma gåendes mot mig. Men det jag inte såg fören jag höll på att köra på den var den helt reflex lösa hunden hon hade i koppel ett pa
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 11:25Igår när jag sprang hade jag, en svart löparaoverall med svart mössa och svarta vantar. 🙂
Igår när jag sprang hade jag, en svart löparaoverall med svart mössa och svarta vantar. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 11:29Något gammalt, något nytt, något lånat och något blått...
...och oranga skor givetvis 😀
BILD:http://www.funbeat.se/Photo.aspx?Filename=0dbfaefa9dd94026bdd1ce99c47a4124.jpg
Något gammalt, något nytt, något lånat och något blått...
...och oranga skor givetvis 😀
BILD:http://www.funbeat.se/Photo.aspx?Filename=0dbfaefa9dd94026bdd1ce99c47a4124.jpg
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 11:30Shit va stor bilden blev förlåt! Jag länkade till miniatyren, men men...
Shit va stor bilden blev förlåt! Jag länkade till miniatyren, men men...