Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 17:50Det är reflexdetaljer på både mina vintertights och på löparjackan. 🙂
Det är reflexdetaljer på både mina vintertights och på löparjackan. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 18:36Jag och min kompis hade jättebra reflexselar då vi var ute och red våra ponnyer då det var mörkt, de var reflekterande plus att de hade vita små lampor fram som blinkade och på ryggen var det röda små blinkande lampor. Vi syntes garanterat 😀 Reflexer är
Jag och min kompis hade jättebra reflexselar då vi var ute och red våra ponnyer då det var mörkt, de var reflekterande plus att de hade vita små lampor fram som blinkade och på ryggen var det röda små blinkande lampor. Vi syntes garanterat 😀 Reflexer är
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 19:46🙂 Än så länge står jag över att blinka. Men det kanske kommer.
🙂 Än så länge står jag över att blinka. Men det kanske kommer.
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 20:00Ja det var ju lite lätt stroboskop-varning på de där reflexselarna, ingeting för de som har lätt att bli yra i huvudet 😉
Ja det var ju lite lätt stroboskop-varning på de där reflexselarna, ingeting för de som har lätt att bli yra i huvudet 😉
Quote from Lars Mörrby on 23 January 2008, 20:47Svarta tights, gul jacka, reflexväst, pannlampa (en lampa syns MYCKET bättre än en reflex - titta på en annalkande bil och de har garanterat sett dig...)
Svarta tights, gul jacka, reflexväst, pannlampa (en lampa syns MYCKET bättre än en reflex - titta på en annalkande bil och de har garanterat sett dig...)
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 20:57Svarta eller mörkblå tights och nån av mina röda Craftjackor, svart/grå mössa lr grå Buff, Gråa arbetshandskar lr spräckliga skiddito, Vita skor och reflexväst
Svarta eller mörkblå tights och nån av mina röda Craftjackor, svart/grå mössa lr grå Buff, Gråa arbetshandskar lr spräckliga skiddito, Vita skor och reflexväst
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 21:46Svart keps, svart/vit buff med döskallar, grå/svart lager 2 tröja, svart funktions-t-shirt, svarta löparshorts, svarta korta tights, svarta strumpor, svarta kalsonger, grå/svart/leriga skor, röda kinder och ett någorlunda vitt och brett leende.
Svart keps, svart/vit buff med döskallar, grå/svart lager 2 tröja, svart funktions-t-shirt, svarta löparshorts, svarta korta tights, svarta strumpor, svarta kalsonger, grå/svart/leriga skor, röda kinder och ett någorlunda vitt och brett leende.
Quote from Lotta W on 23 January 2008, 22:10Vad spelar det för roll att man har reflexväst på sig när mötande cyklister inte tittar framåt? Jag höll på att vricka foten idag för att jag fick skutta ut i gräset för att undvika krocka med en (#).
Vad spelar det för roll att man har reflexväst på sig när mötande cyklister inte tittar framåt? Jag höll på att vricka foten idag för att jag fick skutta ut i gräset för att undvika krocka med en (#).
Quote from Lars Mörrby on 23 January 2008, 22:16Hmmm - kanske springa med knutna nävar och öva skuggboxning när du springer Christer?? 😉
Hmmm - kanske springa med knutna nävar och öva skuggboxning när du springer Christer?? 😉
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 23:55Man kan vänligt men bestämt upplysa sina mötande medmänniskor om sin existens med följande:
BILD:http://www.nierle1.com/pic/4581t.jpg
Resultatet är oftast fri vägbana eller skyndsamt vejjande av den mötande.
Man kan vänligt men bestämt upplysa sina mötande medmänniskor om sin existens med följande:
BILD:http://www.nierle1.com/pic/4581t.jpg
Resultatet är oftast fri vägbana eller skyndsamt vejjande av den mötande.