Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 09:27Aadu: Jag sitter på cykel längs vägarna.
Aadu: Jag sitter på cykel längs vägarna.
Quote from Fredric Lagerström on 24 January 2008, 09:45Okej.
Blända av för gående/Joggande och David P 😉
Okej.
Blända av för gående/Joggande och David P 😉
Quote from Camilla Höög on 24 January 2008, 10:00Gående och löpare behöver man inte blända av för och oftast är det viktigare att se bra än att inte blända fotgängarna. Det är alltså ur trafiksäkerhetssynpunkt som det är så.
Cyklister är fordon och därmed är man tvungen att blända av för dem.
Gående och löpare behöver man inte blända av för och oftast är det viktigare att se bra än att inte blända fotgängarna. Det är alltså ur trafiksäkerhetssynpunkt som det är så.
Cyklister är fordon och därmed är man tvungen att blända av för dem.
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 10:39hehe.. mycket svart här med... craftställ, iofs med lite turkost insprängt.. Men till 99% svart. svart mössa, antracitgrå vantar nike triaxskor och en reflexväst för att slippa bli påkörd:-)
hehe.. mycket svart här med... craftställ, iofs med lite turkost insprängt.. Men till 99% svart. svart mössa, antracitgrå vantar nike triaxskor och en reflexväst för att slippa bli påkörd:-)
Quote from Lotta W on 24 January 2008, 10:53Om de gående/joggande har reflexer och syns bra tycker jag att man kan blända av, annars får de skylla sig själva om de blir bländade 😉
Om de gående/joggande har reflexer och syns bra tycker jag att man kan blända av, annars får de skylla sig själva om de blir bländade 😉
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 11:21Ska jag blända av kräver jag nog även minst en röd och en grön lanterna så man vet på vilken sida man skall mötas.
Ska jag blända av kräver jag nog även minst en röd och en grön lanterna så man vet på vilken sida man skall mötas.
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 12:46folk med löjusutlöst migrän måste älska när bilisterna inte bländar av för dem......
folk med löjusutlöst migrän måste älska när bilisterna inte bländar av för dem......
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 13:13De lär älska mig för jag har en Passat. Den har så finurlig ljusbild att varken polisen eller jag vet om det för närvarande är hel eller halv. Knappt ens om ljuset är på.
De lär älska mig för jag har en Passat. Den har så finurlig ljusbild att varken polisen eller jag vet om det för närvarande är hel eller halv. Knappt ens om ljuset är på.
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 13:13😀 kan man kalla det lysande?
😀 kan man kalla det lysande?
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 13:15Åtminstone glödande hot! 😉
Åtminstone glödande hot! 😉