Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 00:17Gul-svarta Asics-pjuck, sexy as all hell.
Svart tajts kompenseras med en orange-röd Newline långärmad.
Gul-svarta Asics-pjuck, sexy as all hell.
Svart tajts kompenseras med en orange-röd Newline långärmad.
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 01:05vita skor, svarta byxor, fuskpäls jacka från haglöfs sandfärgad och fluffig. stickad mönstrad svart och vit mössa med öronlappar och långa tofsar.
ganska tråkig jag med, men jag är fullkomligt allergisk mot fel ihopkomponerade färger.
vita skor, svarta byxor, fuskpäls jacka från haglöfs sandfärgad och fluffig. stickad mönstrad svart och vit mössa med öronlappar och långa tofsar.
ganska tråkig jag med, men jag är fullkomligt allergisk mot fel ihopkomponerade färger.
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 01:22Nyfyndade kläder på rean efter mellandagsreorna, hallonrött craft-underställ, adidas-dress, vit NY-mössa och beiga skor, är ganska kär i mitt underställ faktiskt!
Nyfyndade kläder på rean efter mellandagsreorna, hallonrött craft-underställ, adidas-dress, vit NY-mössa och beiga skor, är ganska kär i mitt underställ faktiskt!
Quote from Linnea Persson on 23 January 2008, 05:46Nu är det iofs pinsamt länge sen jag sprang sist, men svart ska det vara! Surt att löpardojjorna alltid är i så hemska färger, de jag har nu är ljusblå och riktigt fula, tycker de borde göra modellerna i flera färger.
Nästan alla mina kläder är svarta, h
Nu är det iofs pinsamt länge sen jag sprang sist, men svart ska det vara! Surt att löpardojjorna alltid är i så hemska färger, de jag har nu är ljusblå och riktigt fula, tycker de borde göra modellerna i flera färger.
Nästan alla mina kläder är svarta, h
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 06:15Nu har jag craft löpar dräkt, svarta byxor, plommonfärgad jacka, svarta vantar men röd/grå mössa åtminstone. Jag skulle gärna ha mer färger men jag var väl för mesig i butiken och den dräkten passade mig bäst, i passform alltså. Jag har en ljusrosa långär
Nu har jag craft löpar dräkt, svarta byxor, plommonfärgad jacka, svarta vantar men röd/grå mössa åtminstone. Jag skulle gärna ha mer färger men jag var väl för mesig i butiken och den dräkten passade mig bäst, i passform alltså. Jag har en ljusrosa långär
Quote from Galderma Fritidsförening on 23 January 2008, 07:40reflexväst är nog det bästa om man vill synas ordentligt 🙂
reflexväst är nog det bästa om man vill synas ordentligt 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 07:54Jag sällar mig till den diskreta gruppen. Svarta tights, blå jacka (mörkare nyans dock...) samt en mörkgrön buff.
Jag sällar mig till den diskreta gruppen. Svarta tights, blå jacka (mörkare nyans dock...) samt en mörkgrön buff.
Quote from Catharina Brattlin on 23 January 2008, 08:03Springer också i svarta tights, men med en röd R90-jacka...och den syns, vill jag lova! "Var Du ute och sprang igår...?" får jag ofta höra, då alla känner igen min röda jacka!
Springer också i svarta tights, men med en röd R90-jacka...och den syns, vill jag lova! "Var Du ute och sprang igår...?" får jag ofta höra, då alla känner igen min röda jacka!
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 08:08Är ute och springer i svarta Newline-vindbyxor och en röd Newline-jacka. På knoppen är det en tunn röd adidas-mössa nu när det är lite kallare.
Är ute och springer i svarta Newline-vindbyxor och en röd Newline-jacka. På knoppen är det en tunn röd adidas-mössa nu när det är lite kallare.
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 08:23Reflexväst är bäst, fattar inte att det är fler som använder detta. 🙂
Reflexväst är bäst, fattar inte att det är fler som använder detta. 🙂