Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 16:47jag dricker inte sportdrycker alls, så den idén skippar jag helt. Men risgrynsgröt kan vara något att pröva. Jag är ju annars en riktig hejjare på att äta fibrer, kanske ska ta det lugnt med det ett tag nu
jag dricker inte sportdrycker alls, så den idén skippar jag helt. Men risgrynsgröt kan vara något att pröva. Jag är ju annars en riktig hejjare på att äta fibrer, kanske ska ta det lugnt med det ett tag nu
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 17:55Det var därför jag nämnde sportdryck. Säkert en av de vanligaste orsakerna till dålig mage och varför arrangörer uppmanar deltagare att prova sportdrycken FÖRE tävling.
Det var därför jag nämnde sportdryck. Säkert en av de vanligaste orsakerna till dålig mage och varför arrangörer uppmanar deltagare att prova sportdrycken FÖRE tävling.
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 19:59Om risgrynsgröt funkar för laktosintoleranta beror väl på vad du använder för mjölk när du kokar den...
Om risgrynsgröt funkar för laktosintoleranta beror väl på vad du använder för mjölk när du kokar den...
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 19:17Se till att inte bli kall om magen.
Se till att inte bli kall om magen.
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 22:45Är det så att du lider av det? Jag brukar kunna tillfälligt bli lite bubblig i magen efter intensivare eller längre löpning men har nog alltid betraktat det som att det är ganska normalt när man har skumpat runt magen en del. Det är i alla fall inget jag
Är det så att du lider av det? Jag brukar kunna tillfälligt bli lite bubblig i magen efter intensivare eller längre löpning men har nog alltid betraktat det som att det är ganska normalt när man har skumpat runt magen en del. Det är i alla fall inget jag