Quote from Funbeat user on 5 July 2014, 23:50Det är synd att det är så oklar info. Kan inte vara så svårt att uppdatera sidan med bättre information eller göra en FAQ.
Det är synd att det är så oklar info. Kan inte vara så svårt att uppdatera sidan med bättre information eller göra en FAQ.
Quote from Funbeat user on 6 July 2014, 00:09Ser att de uppdaterat utrustningssidan nu. En nyhet är att det t.ex. räcker med att visa upp en bar vid målgång.
Ser att de uppdaterat utrustningssidan nu. En nyhet är att det t.ex. räcker med att visa upp en bar vid målgång.
Quote from Funbeat user on 13 July 2014, 20:55Jag tillhör noviserna, och är så himla glad och nervös och pirrig och förväntansfull som det bara går! En vecka kvar och det är snart dags!
Uppladdningen har varit dålig, var skadad i vaden i början av året och tappade 10 veckor där jag endast kunde köra
Jag tillhör noviserna, och är så himla glad och nervös och pirrig och förväntansfull som det bara går! En vecka kvar och det är snart dags!
Uppladdningen har varit dålig, var skadad i vaden i början av året och tappade 10 veckor där jag endast kunde köra
Quote from Elias Engqvist on 13 July 2014, 22:07Jag har iofs sprungit däruppe flera gånger men distansen är längre än jag sprungit förr, detta kombinerat med att en fot inte är hundra och åldern inte är 25 precis så har jag räknat med att vara bland de sista i mål - vi kanske kan göra sällskap 🙂
Jag har iofs sprungit däruppe flera gånger men distansen är längre än jag sprungit förr, detta kombinerat med att en fot inte är hundra och åldern inte är 25 precis så har jag räknat med att vara bland de sista i mål - vi kanske kan göra sällskap 🙂
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 08:39Jenny-> Du fixar det! att ta det lungt och försiktigt tror jag är en vinnande faktor. det tänker jag göra i alla fall. Ang. skador och liknande så är nog det viktigaste att man inte är skadad i knän. För dessa får jobba oerhört i kuperad terräng i jämföre
Jenny-> Du fixar det! att ta det lungt och försiktigt tror jag är en vinnande faktor. det tänker jag göra i alla fall. Ang. skador och liknande så är nog det viktigaste att man inte är skadad i knän. För dessa får jobba oerhört i kuperad terräng i jämföre
Quote from Elias Engqvist on 14 July 2014, 08:47Vad gäller branten vid Trollsjön så går det inte ens att gå där! Jag har passerat där under ett BAMM och då var det alla fyra som gällde, åtminstone en bit. Förhoppningsvis har dom markerat bästa vägen upp där för det kan bli nästan omöjligt brant om man
Vad gäller branten vid Trollsjön så går det inte ens att gå där! Jag har passerat där under ett BAMM och då var det alla fyra som gällde, åtminstone en bit. Förhoppningsvis har dom markerat bästa vägen upp där för det kan bli nästan omöjligt brant om man
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 11:03Jag har inte sprungit på över en vecka... Ont muskelfäste utsidan vaden... Kanske inte ens springer den 19... Jävligt synd.. Men jag kommer upp iaf!!
/C
Jag har inte sprungit på över en vecka... Ont muskelfäste utsidan vaden... Kanske inte ens springer den 19... Jävligt synd.. Men jag kommer upp iaf!!
/C
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 15:20Jag tänkte ta en lätt jogg till kratersjön på kvällen den 18:e (kommer med tåget kl 16). Det blir ca 6km tur och retur. Är det någon som är intresserad av att följa med?
Jag tänkte ta en lätt jogg till kratersjön på kvällen den 18:e (kommer med tåget kl 16). Det blir ca 6km tur och retur. Är det någon som är intresserad av att följa med?
Quote from Funbeat user on 15 July 2014, 20:50Christian: Det var tråkigt att höra! Hoppas att det går över och att du kan delta!
Cristoffer: Tack! Hoppas att det ska gå bra för mig! Att gå bra innebär att komma till start och sedermera in i mål! Jag fick gudomlig träningsvärk i vänster sätesmuskler
Christian: Det var tråkigt att höra! Hoppas att det går över och att du kan delta!
Cristoffer: Tack! Hoppas att det ska gå bra för mig! Att gå bra innebär att komma till start och sedermera in i mål! Jag fick gudomlig träningsvärk i vänster sätesmuskler
Quote from Funbeat user on 16 July 2014, 15:12Nu var det packat och klart. Landade på 1961g för all obligatorisk utrustning inklusive 6 gels, 3 bars, 2 påsar vitargo och 500ml vatten.
Nu var det packat och klart. Landade på 1961g för all obligatorisk utrustning inklusive 6 gels, 3 bars, 2 påsar vitargo och 500ml vatten.