Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 10:30Micke,
Det var otroligt bra jobbat! Kanske kan man få packningstips av dig på plats? 😉
Vad är det för ryggsäck du valt?
Ska själv försöka packa ner allt vi ska ha, blir i min Salomon SkinPro 10+3 l. Den funkade superbra i bergen på Gran Canaria i novembe
Micke,
Det var otroligt bra jobbat! Kanske kan man få packningstips av dig på plats? 😉
Vad är det för ryggsäck du valt?
Ska själv försöka packa ner allt vi ska ha, blir i min Salomon SkinPro 10+3 l. Den funkade superbra i bergen på Gran Canaria i novembe
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 14:58Är ingenting speciellt jag gjort faktiskt. Ser ut så här före och efter:
BILD:http://s13.postimg.org/y7aehq18n/IMG_2054.jpg
BILD:http://s30.postimg.org/orzhkoonl/IMG_2056.jpg
Är ingenting speciellt jag gjort faktiskt. Ser ut så här före och efter:
BILD:http://s13.postimg.org/y7aehq18n/IMG_2054.jpg
BILD:http://s30.postimg.org/orzhkoonl/IMG_2056.jpg
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 19:56Hej!
Jag är uppe i 2130 gram, men då saknas vatten och mobiltelefonen.
Jag räknar med att fylla vätskeblåsan med ca 5 dl, enligt kraven ska det vara en behållare för minst 1/2 liter vätska, så jag hoppas att vätskeblåsan är kvalificerad...
Jag har även p
Hej!
Jag är uppe i 2130 gram, men då saknas vatten och mobiltelefonen.
Jag räknar med att fylla vätskeblåsan med ca 5 dl, enligt kraven ska det vara en behållare för minst 1/2 liter vätska, så jag hoppas att vätskeblåsan är kvalificerad...
Jag har även p
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 20:15Micke M,
Jag kommer med bussen från Kiruna, tror vi ska anlända Björkliden 16:30. Jag hänger ev gärna med på en tur, men beror på hur eftermiddagen/kvällen utvecklar sig! Jag ska bo i någon stuga, vet ej mer än så, Sweden Sky Race-paketet.
Jag måste dock
Micke M,
Jag kommer med bussen från Kiruna, tror vi ska anlända Björkliden 16:30. Jag hänger ev gärna med på en tur, men beror på hur eftermiddagen/kvällen utvecklar sig! Jag ska bo i någon stuga, vet ej mer än så, Sweden Sky Race-paketet.
Jag måste dock
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 22:19Skulle skippa vätskeblåsan om jag vore du, blir inte lyckat..
/Christian
Skulle skippa vätskeblåsan om jag vore du, blir inte lyckat..
/Christian
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 22:26+1 på att skippa vätskeblåsan.
Det är bara jobbigt att hålla på att plocka i och ur den när den ska fyllas på. Bättre att du har en 0,5l flaska som du kan fylla på när du passerar en bäck. Det är väldigt gott om vatten, så du blir nog inte utan vatten må
+1 på att skippa vätskeblåsan.
Det är bara jobbigt att hålla på att plocka i och ur den när den ska fyllas på. Bättre att du har en 0,5l flaska som du kan fylla på när du passerar en bäck. Det är väldigt gott om vatten, så du blir nog inte utan vatten må
Quote from Funbeat user on 18 July 2014, 07:54Tror också på att skippa blåsan. Blir det läge att fylla på så krånglar det mer än en flaska och en bit in i loppet kan det bli mer än dugligt mentalt påfrestande.
MER-flaska funkar alltid fint:) Stor öppning för smidig påfyllnad, väger i stort sett ing
Tror också på att skippa blåsan. Blir det läge att fylla på så krånglar det mer än en flaska och en bit in i loppet kan det bli mer än dugligt mentalt påfrestande.
MER-flaska funkar alltid fint:) Stor öppning för smidig påfyllnad, väger i stort sett ing
Quote from Funbeat user on 18 July 2014, 08:52Ahhh, åhå!
Skippa vätskeblåsan! Då får jag se om jag har någon halvlitersflaska att plocka med då!
Jag packar en sak till - tack!
Åker strax, vi ses i Björkliden!
Kram,
Jenny
Ahhh, åhå!
Skippa vätskeblåsan! Då får jag se om jag har någon halvlitersflaska att plocka med då!
Jag packar en sak till - tack!
Åker strax, vi ses i Björkliden!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 19 July 2014, 23:30Ett alldeles för sent lycka till från mig. Låter som en tuff och härlig upplevelse. 🙂 Skriv gärna här och berätta om hur det var för oss som inte var med.
Ett alldeles för sent lycka till från mig. Låter som en tuff och härlig upplevelse. 🙂 Skriv gärna här och berätta om hur det var för oss som inte var med.
Quote from Elias Engqvist on 20 July 2014, 14:53För er som inte var med var det säkert tråkigt 🙂
För oss som var med var det en fantastisk runda på 58 km, ca 2800hm och fruktansvärt besvärligt underlag - men också helt magiska omgivningar. Både Jenny o jag har foton som visar lite av detta! Det komme
För er som inte var med var det säkert tråkigt 🙂
För oss som var med var det en fantastisk runda på 58 km, ca 2800hm och fruktansvärt besvärligt underlag - men också helt magiska omgivningar. Både Jenny o jag har foton som visar lite av detta! Det komme