Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jonas är galet imponerande! Vilken kille och vilken prestation!

Ja när han låg i ledning vid Keschhütte så var det redan rätt klart han skulle vinna. Han sa ju själv att den delen efter är hans starkaste.

Grattis Jonas till en kanon-prestation!

Grattis Jonas!

Gloria Vinstedt(Swe) kom fyra i damklassen på 7:19:16!

Grattis Gloria!

Ett riktigt svensklopp det här, synd att Lena Gavelin sprang EM-maran istället i år.

(Eller ja, tittar man på tio-i-topp är det väl ett schweiziskt lopp men de har ju hemmaplan och

Imponerade! Jag läser denna tråd med skräkblandad förtjusning: gillar alperna och går igång på tävlingar 😉

Ruggigt bra av Jonas Buud men grattis alla ni andra som sprang. Jag kollade mina kompisar Carina, Fredrika, Maria W, Annica A, Jan-Erik m.fl. Grattis allihopa! Jag är djupt imponerad (och något grön i ansiktsfärgen).

Grattis till er alla för bra kämpande och ett extra grattis till Jonas Buud som fortsätter att dominera!

Jag är galet imponerad av både Jonas och Glorias prestationer! Jonas spöar Thomas Lorblanchet, världsmästare i traillöpning 2009! Gloria gör en makalös prestation i sitt, mig veterligen, första Swiss Alpine.

Hatten av.

Stort GRATTIS Jonas! Otrolig prestation.

Om jag räknat rätt så sprang han i lite drygt 4.30-tempo i 78km alpterräng. Are you impressed - I am impressed.