Quote from Guest on 18 November 2010, 21:21Tredje upplagan av Sveriges sydligaste löptävling. Spring 21 km längs kusten österut mot målet i Smygehuk - Sveriges sydligaste udde.
Drygt hälften av loppet går på naturstigar nere vid stranden, resten i stadsmiljö och avslutande 3 km på asfalterad cyke
Tredje upplagan av Sveriges sydligaste löptävling. Spring 21 km längs kusten österut mot målet i Smygehuk - Sveriges sydligaste udde.
Drygt hälften av loppet går på naturstigar nere vid stranden, resten i stadsmiljö och avslutande 3 km på asfalterad cyke
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 21:31Finns inte mycket som kan stoppa mej från att vara med på detta loppet 🙂
Finns inte mycket som kan stoppa mej från att vara med på detta loppet 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 21:54Det står alltså som terränglöpning nu. 🙂
Det står alltså som terränglöpning nu. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 22:26Är detta ett nytt lopp?
Är detta ett nytt lopp?
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 22:29Ser nu att det är 3e upplagan.Har jag missat,ej funnits med i ""spring i Skåne" vad jag vet.
Ser nu att det är 3e upplagan.Har jag missat,ej funnits med i ""spring i Skåne" vad jag vet.
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 20:24Dig kan man lita på, Anders! Grattis till din första mara förresten! Den gick riktigt bra förstår jag! Det får bli mitt mål en dag också...
Mikael och Anders - ni som springer en del lopp...Känns det rätt att klassa detta som ett terränglopp? Det är ju i
Dig kan man lita på, Anders! Grattis till din första mara förresten! Den gick riktigt bra förstår jag! Det får bli mitt mål en dag också...
Mikael och Anders - ni som springer en del lopp...Känns det rätt att klassa detta som ett terränglopp? Det är ju i
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 11:14Tack Christer! För att vara första gången jag springer en mara är jag nöjd med min insats i Bromölla. Det har gett mersmak 🙂
Jag har ingen aning vilka kriterier en bana måste uppfylla för att kallas terränglopp, men som du själv skriver så är det mycke
Tack Christer! För att vara första gången jag springer en mara är jag nöjd med min insats i Bromölla. Det har gett mersmak 🙂
Jag har ingen aning vilka kriterier en bana måste uppfylla för att kallas terränglopp, men som du själv skriver så är det mycke
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 19:35Nja... Jag tror nog att större delen av loppet borde vara utanför cykelbana och asfalt för att klassificera som terräng. Å andra sida är det bra med en tydlig hint om att detta INTE är en enkel asfaltbana. På Jogg.se kan man ju förutom loppets typ, också
Nja... Jag tror nog att större delen av loppet borde vara utanför cykelbana och asfalt för att klassificera som terräng. Å andra sida är det bra med en tydlig hint om att detta INTE är en enkel asfaltbana. På Jogg.se kan man ju förutom loppets typ, också
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 22:42Hemsidan försiktigt uppdaterad, och nu tar vi emot föranmälningar.
Under december och januari har du chansen att boka en av de 300 platserna i loppet.
Hemsidan försiktigt uppdaterad, och nu tar vi emot föranmälningar.
Under december och januari har du chansen att boka en av de 300 platserna i loppet.
Quote from Funbeat user on 23 December 2010, 00:03Jag har fått en idé som jag vill testa på er.
Jag har upplevt det lite som ett problem att de snabbaste löparna kommer i mål i Smyge långt innan den stora majoriteten. Det är alltså "ingen" som ser deras målgång, och de får sedan vänta lång stund på pri
Jag har fått en idé som jag vill testa på er.
Jag har upplevt det lite som ett problem att de snabbaste löparna kommer i mål i Smyge långt innan den stora majoriteten. Det är alltså "ingen" som ser deras målgång, och de får sedan vänta lång stund på pri