Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 21:29Om någon är intresserad av banprofilen så är här datan från min Garmin från förra årets lopp.
http://connect.garmin.com/activity/31830596
Om någon är intresserad av banprofilen så är här datan från min Garmin från förra årets lopp.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 08:34Racetimer upphandlade för tidtagningen och nu har vi öppnat för nya anmälningar. Några fler tänker vi att vi klarar av. Vill du springa loppet i år, så ta chansen och anmäl dig nu!
www.sydkustloppet.se
Racetimer upphandlade för tidtagningen och nu har vi öppnat för nya anmälningar. Några fler tänker vi att vi klarar av. Vill du springa loppet i år, så ta chansen och anmäl dig nu!
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 12:20Nu är loppet fullbokat igen, och jag ser inte att vi kan utöka med fler platser i år. Eventuella återbud kommer att släppas till efteranmälningar på plats. Hoppas att ni som tänkt springa också hunnit anmäla er.
Nu är loppet fullbokat igen, och jag ser inte att vi kan utöka med fler platser i år. Eventuella återbud kommer att släppas till efteranmälningar på plats. Hoppas att ni som tänkt springa också hunnit anmäla er.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 09:17har tyvärr inte kunnit anmäla mig, men men...
har tyvärr inte kunnit anmäla mig, men men...
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 16:21Nu börjar förberedelserna inför loppet på riktigt. Bara 5 veckor kvar.
Tröjor och nummerlappar går till tryck i nästa vecka.Loppet fullbokat som sagt, men vi har sparat 25 platser till efteranmälningar på plats.
Nu börjar förberedelserna inför loppet på riktigt. Bara 5 veckor kvar.
Tröjor och nummerlappar går till tryck i nästa vecka.
Loppet fullbokat som sagt, men vi har sparat 25 platser till efteranmälningar på plats.
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 16:49Har du beställt västlig vind? 🙂
Har du beställt västlig vind? 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 21:34You bet. Västliga vindar 6-8 m/s och sol, 14-15 C
Så blir det (H)
You bet. Västliga vindar 6-8 m/s och sol, 14-15 C
Så blir det (H)
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 10:57Låter ju bra att kunna efteranmäla sig, men jag som har en bit och köra chansar nog inte på det. Det får bli träning istället...
Låter ju bra att kunna efteranmäla sig, men jag som har en bit och köra chansar nog inte på det. Det får bli träning istället...
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 09:59Så har jag trots allt fått tag i en återbudsplats. Tack Viktor!
Ska bli skoj att springa.
Så har jag trots allt fått tag i en återbudsplats. Tack Viktor!
Ska bli skoj att springa.
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 10:35Samåkning till Sydkustloppet från Malmö.
Vi är två löpare som fått problem med transporten till Stavsten där starten är. Är det någon som kör från Malmö och har två platser över i bilen?
Örjan
Samåkning till Sydkustloppet från Malmö.
Vi är två löpare som fått problem med transporten till Stavsten där starten är. Är det någon som kör från Malmö och har två platser över i bilen?
Örjan