Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 21:51Örjan!
Om ni inte fixar skjuts:
Buss 146 från Malmö till Trelleborg. Hoppa av vid första hållplatsen i T. som heter Stavstensudde. Gå/jogga längs kustvägen mot startområdet som uppvärmning.
Vi ses på startlinjen!
Örjan!
Om ni inte fixar skjuts:
Buss 146 från Malmö till Trelleborg. Hoppa av vid första hållplatsen i T. som heter Stavstensudde. Gå/jogga längs kustvägen mot startområdet som uppvärmning.
Vi ses på startlinjen!
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 07:04Enligt yr.no långtidsprognos kommer vinden var 7-8m/s nordöstlig, samt sol med enstaka moln....... Hoppas vindriktningen ändras till mer västlig......
Enligt yr.no långtidsprognos kommer vinden var 7-8m/s nordöstlig, samt sol med enstaka moln....... Hoppas vindriktningen ändras till mer västlig......
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 14:38@Christer
Man hoppar av bussen och går typ i "omvänd" riktning de två första km på kartan över loppet? Den större vägen väster om går inte att promenera på antar jag?
@Christer
Man hoppar av bussen och går typ i "omvänd" riktning de två första km på kartan över loppet? Den större vägen väster om går inte att promenera på antar jag?
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 21:49@ barfota
Nja, du ska nog inte gå på golfbanan (vilket är de 2 första km) innan loppet. Du får gå längs vägrenen och då har ni golfbanan söder om er (på vänster hand). När golfbanan tar slut så är ni framme!
Blev det förståeligt?
Ses på lördag!
@ barfota
Nja, du ska nog inte gå på golfbanan (vilket är de 2 första km) innan loppet. Du får gå längs vägrenen och då har ni golfbanan söder om er (på vänster hand). När golfbanan tar slut så är ni framme!
Blev det förståeligt?
Ses på lördag!
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 07:38Uppfattat! (H)
Uppfattat! (H)
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 14:09Barfota: Kommer du att springa barfota på lördag?
Själv kommer jag att springa i mina VFF Speed, vågar inte riktigt ta av mig skorna helt och köra barfota på riktigt när det är lopp.
Barfota: Kommer du att springa barfota på lördag?
Själv kommer jag att springa i mina VFF Speed, vågar inte riktigt ta av mig skorna helt och köra barfota på riktigt när det är lopp.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 20:43Annars är det ju skonsamt underlag på långa sträckor just under Sydkustloppet. Om man nu har såna böjelser. 😉
Annars är det ju skonsamt underlag på långa sträckor just under Sydkustloppet. Om man nu har såna böjelser. 😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 08:47Barfota i vattenbrynet har man ju gjort förr 😉
Barfota i vattenbrynet har man ju gjort förr 😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 08:59En handfull platser för efteranmälningar finns kvar
förbokning av dessa via mejl till info@sydkustloppet.se
Läs mer på www.sydkustloppet.se
Det kommer att bli en fin dag på lördag!
En handfull platser för efteranmälningar finns kvar
förbokning av dessa via mejl till info@sydkustloppet.se
Läs mer på http://www.sydkustloppet.se
Det kommer att bli en fin dag på lördag!
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 16:17Kan man FÖRboka EFTERanmälning? (#)
Blir det inte en anmälning av det då?
Kan man FÖRboka EFTERanmälning? (#)
Blir det inte en anmälning av det då?