Quote from Funbeat user on 23 December 2010, 00:51Det finns ett lopp i Köpenhamn - Köpenhamns Social Marathon (om jag inte missminner mig) som har omvänd seedning. Jag tycker det verkar riktigt trevligt. Det betyder ju också att man som (halvlångsam) motionär kan få känna draget från de snabba löparna, i
Det finns ett lopp i Köpenhamn - Köpenhamns Social Marathon (om jag inte missminner mig) som har omvänd seedning. Jag tycker det verkar riktigt trevligt. Det betyder ju också att man som (halvlångsam) motionär kan få känna draget från de snabba löparna, i
Quote from Funbeat user on 23 December 2010, 00:51Fördelarna är väl just de du beskriver. Omedelbara nackdelar som jag ser det är främst två:
1. Drivna löpare kan se det som en omständighet att behöva passera en massa långsamma deltagare och på så sätt spilla kraft på att kryssa igenom fältet. Ert lopp
Fördelarna är väl just de du beskriver. Omedelbara nackdelar som jag ser det är främst två:
1. Drivna löpare kan se det som en omständighet att behöva passera en massa långsamma deltagare och på så sätt spilla kraft på att kryssa igenom fältet. Ert lopp
Quote from Funbeat user on 23 December 2010, 00:59http://www.socialmarathon.dk/
Quote from Funbeat user on 23 December 2010, 14:15Tack för grymt snabb feedback.
Det sociala marathon i Köpenhamn blir man ju sugen på att springa någon gång. Vårt lopp är inte riktigt så socialt, men det är ju primärt ett lopp för glada motionärer. 😀
Erik: tack för klargörande av nackdelarna. Jag ä
Tack för grymt snabb feedback.
Det sociala marathon i Köpenhamn blir man ju sugen på att springa någon gång. Vårt lopp är inte riktigt så socialt, men det är ju primärt ett lopp för glada motionärer. 😀
Erik: tack för klargörande av nackdelarna. Jag ä
Quote from Funbeat user on 27 December 2010, 01:20Kollat runt lite efter ett halvmaraton och detta verkar vara det i Skåne som har trevligast bana. Gillar att springa i lite blandad miljö.
Tänkte dock om det är mycket löpning i sant då banan är längs kusten?. Är ny på distansen så om jag kommer in på 3
Kollat runt lite efter ett halvmaraton och detta verkar vara det i Skåne som har trevligast bana. Gillar att springa i lite blandad miljö.
Tänkte dock om det är mycket löpning i sant då banan är längs kusten?. Är ny på distansen så om jag kommer in på 3
Quote from Funbeat user on 27 December 2010, 16:02Kuperingen är inte i närheten av Lidingö - i stort sett flackt. Men underlaget är bitvis utmanande, med en hel del strandstigar. Det var min halvmarapremiär i fjol och jag gillade loppet jättemycket. Fin, varierande bana. Gott arrangemang. Lagom stort.
R
Kuperingen är inte i närheten av Lidingö - i stort sett flackt. Men underlaget är bitvis utmanande, med en hel del strandstigar. Det var min halvmarapremiär i fjol och jag gillade loppet jättemycket. Fin, varierande bana. Gott arrangemang. Lagom stort.
R
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 12:25Alla verkar tala bra om loppet 🙂 blev en föranmälan 🙂 spännande
Alla verkar tala bra om loppet 🙂 blev en föranmälan 🙂 spännande
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 14:28Under dagarna kring nyår har vi tagit emot över 70 anmälningar och nu är drygt 120 trevliga löpare förhandsanmälda, varav några är med här på Funbeat.
Om anmälningarna fortsätter att strömma in i den här takten, så är loppet fullbokat om 2-3 veckor.
S
Under dagarna kring nyår har vi tagit emot över 70 anmälningar och nu är drygt 120 trevliga löpare förhandsanmälda, varav några är med här på Funbeat.
Om anmälningarna fortsätter att strömma in i den här takten, så är loppet fullbokat om 2-3 veckor.
S
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 20:32196 anmälda i skrivande stund, inklusive vår första löpare från Tyskland.
196 anmälda i skrivande stund, inklusive vår första löpare från Tyskland.
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 22:31I söndags blev loppet fulltecknat med råge. Alla 300 platser nu bokade, och vi tar för tillfället inte emot fler anmälningar.
I söndags blev loppet fulltecknat med råge. Alla 300 platser nu bokade, och vi tar för tillfället inte emot fler anmälningar.