Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vem är det som tramsar egentligen? Du är den första av 100 000 funbeatanvändare som frågar först innan du lägger in en en dagsnotering. Vill du dölja den för din partner?

Vilka som tramsar må vara en definitionsfråga men om du kallar mitt inlägg för trams så har du fel, jag är inte singel - dessutom var ju den ursprungliga frågan rätt tramsig - är du singel?

Lägg in din förbenade not nån gång så vi får svar på den här frå

Tror den där pedagogikprofessorn skulle ha en del synpunkter beträffande förhastade slutsatser...

Ännu ett sätt att notera info som man inte vill att andra ska se, är att utnyttja rutan "Hemlig kommentar" under "Puls, kadens..." då man reggar ett pass. E

Är inte detta gruppen man ställer frågor om hur Funbeat funkar?

Trots detta tycker Mikael och Christer att jag gjorde fel som frågade, och försöker bräcka varandra i ordmärkeri. Sickna pajsare...

Nu har jag lagt in en dagsnotering för idag!

Syns min notering till dagsnoteringen?

Magnus: Att du orkar gå igång på något så självklart som att man passar på att hacka på andra med glimten i ögat. Då är det bara att lägga sig ner och ge upp. Det är inte första gången du missat hur man uppför sig när man bjuder på grodor.

Släpp loss ell

Skönt att vara singel om ett äktenskap innebär tio års tjat av frugan.

Magnus, det var faktiskt inte meningen att svara informativt. 😉 Jag hade visst bara tur. Jag utgick från att du ville att vi skulle dubbelkolla om den syns eller inte och att du har koll på funbeats sekretessmöjligheter. Fast frågan var lite klantigt stä

Magnus S, det är verkligen inte självklart att hacka på andra. Det är faktiskt i de flesta sammanhang illa sett. Att några få personer tror att det är OK på Funbeat - om man siktar på rätt hackkyckling - gör det inte OK. Glimten i ögat? Jodu, det är väl p