Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 17:02Min fråga: "Syns min notering till dagsnoteringen", den noteringen gjorde jag på en PostIt.
Så den kunde ni inte se!!! 😀 Det var en kuggfråga!!! 😀 😀
Min fråga: "Syns min notering till dagsnoteringen", den noteringen gjorde jag på en PostIt.
Så den kunde ni inte se!!! 😀 Det var en kuggfråga!!! 😀 😀
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 17:15Har du lagt in någon dagsnotering ännu?
Har du lagt in någon dagsnotering ännu?
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 17:52Magnus, så här ser ditt sjunde inlägg ut:
BILD:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/32030000-32039999/640x480/32034802.jpg?0
Det är tarvligt, det är ett personangrepp och det är osakligt i sammanhanget. Jag förstår om du inte vill kommentera det.
Magnus, så här ser ditt sjunde inlägg ut:
BILD:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/32030000-32039999/640x480/32034802.jpg?0
Det är tarvligt, det är ett personangrepp och det är osakligt i sammanhanget. Jag förstår om du inte vill kommentera det.
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 18:40Magnus, nu har du gjort klart för mig och övriga läsare på vilken nivå du vill föra den här debatten. Min anständighetsnivå ligger dock en bra bit längre upp och vill du inte möta den så kan jag bara beklaga.
Magnus, nu har du gjort klart för mig och övriga läsare på vilken nivå du vill föra den här debatten. Min anständighetsnivå ligger dock en bra bit längre upp och vill du inte möta den så kan jag bara beklaga.
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 18:53Mikael, eftersom du efter tre försök fortfarande inte vill förtydliga vilka inlägg du egentligen menade med "helt sakliga svar", samtidigt som du fortsätter att "hänga ut" (dvs citera) mig, så tror jag de flesta inser att du har väldigt lite på fötterna n
Mikael, eftersom du efter tre försök fortfarande inte vill förtydliga vilka inlägg du egentligen menade med "helt sakliga svar", samtidigt som du fortsätter att "hänga ut" (dvs citera) mig, så tror jag de flesta inser att du har väldigt lite på fötterna n
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 19:19Det är tur att nya meddelanden i tråden har samma färg som sanden i sandlådan vi sitter i... (t-)
Det är tur att nya meddelanden i tråden har samma färg som sanden i sandlådan vi sitter i... (t-)
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 19:20Jag tramsar, jag är inte singel.
Jag tramsar, jag är inte singel.
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 19:40Försök inte Fredrik, du har inte tramsat i den här tråden 😉
Försök inte Fredrik, du har inte tramsat i den här tråden 😉
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 17:50Dagis
Dagis
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 18:17Undrar varför någon väcker liv i den här tråden efter tre dygn? (#)
Undrar varför någon väcker liv i den här tråden efter tre dygn? (#)