Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 15:47Magnus: Ja nu har du i alla fall gjort ett statement här, så kanske Du får vara i fred i alla fall (t+)
Magnus: Ja nu har du i alla fall gjort ett statement här, så kanske Du får vara i fred i alla fall (t+)
Quote from Elias Engqvist on 19 January 2011, 15:54Magnus: Den verkliga anledningen att jag skrev det jag skrev var två omständigheter:
Dels att du genom att fråga som om du skrivit en notering fick mig att leta både här och där efter en notering och hittade ingen. (Då jag letat färdigt hade redan Lars k
Magnus: Den verkliga anledningen att jag skrev det jag skrev var två omständigheter:
Dels att du genom att fråga som om du skrivit en notering fick mig att leta både här och där efter en notering och hittade ingen. (Då jag letat färdigt hade redan Lars k
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 15:56Vi får hoppas, även om det inte tycks ha hjälpt hitintills...
Vi får hoppas, även om det inte tycks ha hjälpt hitintills...
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 15:57Christer, den enes lustigheter den andres mobbing. Det du skrev "extremt svårt för humor och andras lustigheter" är preics vad som brukar användas som rättfärdigande.
"Men vi ba, vi ba skoja asså. Det var ju bara kul fan. Fatta han inte skämt eller! Jävl
Christer, den enes lustigheter den andres mobbing. Det du skrev "extremt svårt för humor och andras lustigheter" är preics vad som brukar användas som rättfärdigande.
"Men vi ba, vi ba skoja asså. Det var ju bara kul fan. Fatta han inte skämt eller! Jävl
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 16:01Typiskt fall av missförstånd pga att den ena parten förväntar sig att den andra parten ska handla på ett visst sätt.
Typiskt fall av missförstånd pga att den ena parten förväntar sig att den andra parten ska handla på ett visst sätt.
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 16:15Magnus, läs denna rubrik väldigt noga: "Syns min dagsnot för andra?"
Läs också detta väldigt noga: "Ja, som i rubriken."Detta är din egen rubrik och ditt första inlägg i den här diskussionen. Du ställer en fråga som de flesta uppfattar som om du lagt in
Magnus, läs denna rubrik väldigt noga: "Syns min dagsnot för andra?"
Läs också detta väldigt noga: "Ja, som i rubriken."
Detta är din egen rubrik och ditt första inlägg i den här diskussionen. Du ställer en fråga som de flesta uppfattar som om du lagt in
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 16:33Mikael, läs vidare, så ser du att jag förtydligade frågan fyra timmar innan tramset kom igång. Inte hjälpte det. Så häng inte upp dig på rubrikens knapphet.
Den som tycker min fråga var otydlig ber lämpligen om ett förtydligande. Jag tror banne mig ännu
Mikael, läs vidare, så ser du att jag förtydligade frågan fyra timmar innan tramset kom igång. Inte hjälpte det. Så häng inte upp dig på rubrikens knapphet.
Den som tycker min fråga var otydlig ber lämpligen om ett förtydligande. Jag tror banne mig ännu
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 16:41Magnus, om du tror att dina egna inlägg blir sakligare för att du ställer dem i relation till andras så har du fel och om en aktiv moderator hade funnits så hade den här tråden raderats efter ditt sjunde inlägg som jag vidhåller är ett tarvligt och fult p
Magnus, om du tror att dina egna inlägg blir sakligare för att du ställer dem i relation till andras så har du fel och om en aktiv moderator hade funnits så hade den här tråden raderats efter ditt sjunde inlägg som jag vidhåller är ett tarvligt och fult p
Quote from Elias Engqvist on 19 January 2011, 16:50Frågan var inte alls otydlig den var bara felformulerad!
Frågan var inte alls otydlig den var bara felformulerad!
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 16:56.
.