Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 18:54Naglarna har ingen känsel. Jag TROR jag vågar prova nästa gång - tack för tipset. Men hur märker man hur djupt man ska sticka (utan att behöva sluta först när det gör ont som f-n)
Naglarna har ingen känsel. Jag TROR jag vågar prova nästa gång - tack för tipset. Men hur märker man hur djupt man ska sticka (utan att behöva sluta först när det gör ont som f-n)
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 18:56Fia-Lotta, det lär göra ont när du kommit igenom. När vätskan där bakom rinner ut, borde du kommit tillräckligt djupt.
Fia-Lotta, det lär göra ont när du kommit igenom. När vätskan där bakom rinner ut, borde du kommit tillräckligt djupt.
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 18:57Gulp...... (#)
Gulp...... (#)
Quote from Håkan Öhling on 5 August 2008, 19:59Nej, det gör inte ont. Det känns faktiskt inte alls om man värmer nålen över ett ljus - då smälter nålen nageln. Känns bara skönt när trycket minskar... Däremot tappar man nageln ändå. 100% av mina 5-6 försök...
Nej, det gör inte ont. Det känns faktiskt inte alls om man värmer nålen över ett ljus - då smälter nålen nageln. Känns bara skönt när trycket minskar... Däremot tappar man nageln ändå. 100% av mina 5-6 försök...
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:07Här är en till som får blå naglar och oftast stora blåser, men man vänjer sig.
Min ena stortå är blå/svart och har varit så i ca:3v har inget ont av det.
Här är en till som får blå naglar och oftast stora blåser, men man vänjer sig.
Min ena stortå är blå/svart och har varit så i ca:3v har inget ont av det.
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:4310st tånaglar är en lyxvara som man får försaka som långdistanslöpare
10st tånaglar är en lyxvara som man får försaka som långdistanslöpare
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:45Visste inte att detta va ett vanligt problem.
Nu blir man ju rädd... hoppas man slipper tappa tånaglar till höger och vänster.
Visste inte att detta va ett vanligt problem.
Nu blir man ju rädd... hoppas man slipper tappa tånaglar till höger och vänster.
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:46Jag har räddat naglarna mha varm nål på säkert hälften av gångerna jag klämt fingrar och tår på ett eller annat sätt. Att smärtan lättar efter att ha klantat sig gör ju inte saken sämre
Jag har räddat naglarna mha varm nål på säkert hälften av gångerna jag klämt fingrar och tår på ett eller annat sätt. Att smärtan lättar efter att ha klantat sig gör ju inte saken sämre
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:50Ibland blir naglarna svarta, för det mesta får jag blåsor men väldigt sällan får jag ont i något och det läker snabbt och fint. Punkterar blåsorna med steriliserad nål, tvättar med alsolsprit och går barfota i några dagar, svarta naglar får vara ifred. Fö
Ibland blir naglarna svarta, för det mesta får jag blåsor men väldigt sällan får jag ont i något och det läker snabbt och fint. Punkterar blåsorna med steriliserad nål, tvättar med alsolsprit och går barfota i några dagar, svarta naglar får vara ifred. Fö
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 21:40Jag filar och putsar och sköter också mina fötter, men tyvärr hjälper det inte mot blånaglar. 🙁
Jag filar och putsar och sköter också mina fötter, men tyvärr hjälper det inte mot blånaglar. 🙁