Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTånaglar
You need to log in to create posts and topics.

Du glömmer att måla dom - det hjälper!

Dom e faktiskt rosa!

Jamen dåså!

Fått min första blånagel nu, kom fram när nagellacket flagnat... Hoppas att det beror på att jag tränar mer nu, så att jag kan se det som framsteg!

Du har inte slagit i golfklubban i foten då?

🙂 Nä, inte vad jag vet, men det händer väl att jag råkar slå till en och annan boll!

Det är alltså rosa gäddkäftar som glappar. Fast imorgon måste jag nog rycka loss den ena - den sitter bara fast nere i nagelbandet nu och jag slår i överallt.

Så den rosa färgen hjälper föga - bara för stunden. Värre är när den lossnar helt, då får jag v

Jag målar på svart nagellack på mina tår när längdskidsäsongen börjat. Det svarta sitter på ända till midsommar då de blå tårna efter skidåkningen ersatts av vanliga vita. Svart är den enda tånagelkulör som täcker det blå motbjudande.

När semestern börj

Stina: Jag har också börjat jobba - därav det rosa pyntet. Jag tycker det täcker om man bara målar dom blå naglarna tillräckligt tjockt. Fast i natt fick jag gå upp och amputera bort krokodilkäften. Fastnade hela tiden mot lakanet så tillslut stod den kon

Jag tyckte också det var jobbigt när min chef berättade att hans visdomstand hade växt sig in under käkbenet, så de fick skära upp tandköttet så mycket att den gick att ta ut litet från sidan! Som tur är har jag ingen sådan smaskig historia om mig själv,