Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 11:54Är det dags att lägga upp bilder på sittsår nu?
Är det dags att lägga upp bilder på sittsår nu?
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 12:18Klassiskt exempel på naglar som ryker pga för dåligt klippta naglar. Sånt där är lätt att klara sig ifrån.
Hade inget sittsår att visa upp...
Klassiskt exempel på naglar som ryker pga för dåligt klippta naglar. Sånt där är lätt att klara sig ifrån.
Hade inget sittsår att visa upp...
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 13:50Intressant, jag har just tappat nageln på ena lilltån och så sitter nageln på tåtillan, ringtån, löst, men inget är eller har varit blått eller gjort ont, borde det det?
Intressant, jag har just tappat nageln på ena lilltån och så sitter nageln på tåtillan, ringtån, löst, men inget är eller har varit blått eller gjort ont, borde det det?
Quote from ellen olsson on 6 August 2008, 14:33Jag inser precis att jag inte bytt ut någon tånagel på närmare ett halvår. Jag antar att jag måste springa mer...
Jag inser precis att jag inte bytt ut någon tånagel på närmare ett halvår. Jag antar att jag måste springa mer...
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 16:03Fredrik: Ja det ser onekligen rätt slappt ut både på bilden och i din kalender 😉
Fredrik: Ja det ser onekligen rätt slappt ut både på bilden och i din kalender 😉
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 17:24Jag har också haft problem med blåa stortånaglar. Min lösning var att
ta bort dom ordinarie inläggen. Skaffade personligt anpassade "halva "
inlägg som slutar där tårna "börjar". Alla problem försvann. Sören
Jag har också haft problem med blåa stortånaglar. Min lösning var att
ta bort dom ordinarie inläggen. Skaffade personligt anpassade "halva "
inlägg som slutar där tårna "börjar". Alla problem försvann. Sören
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 08:50Jag fick tips av en fotvårdare att tejpa tånaglarna. Ungefär från leden på översidan av tån, rakt över nageln och sen till leden på undersidan av tån. Hon ansåg att mina blånaglar berodde på att fötterna gled omkring för mycket i orienteringsskorna.
Det
Jag fick tips av en fotvårdare att tejpa tånaglarna. Ungefär från leden på översidan av tån, rakt över nageln och sen till leden på undersidan av tån. Hon ansåg att mina blånaglar berodde på att fötterna gled omkring för mycket i orienteringsskorna.
Det
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 11:27Kristin: Tack för att det äntligen kom ett konstruktivt tips! Det är absolut värt att prova.
Fascinerande hur en diskussion om skadade tånaglar under lopp kan halka in på visdomständer och förlossningar. Jag har för övrigt ingen erfarenhet av någon av d
Kristin: Tack för att det äntligen kom ett konstruktivt tips! Det är absolut värt att prova.
Fascinerande hur en diskussion om skadade tånaglar under lopp kan halka in på visdomständer och förlossningar. Jag har för övrigt ingen erfarenhet av någon av d
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 12:38"äntligen kom ett konstruktivt tips"
???
45 minuter efter att du ställt frågan tipsade jag om att du kunde tejpa tårna för att de skulle hålla sig på plats.
"äntligen kom ett konstruktivt tips"
???
45 minuter efter att du ställt frågan tipsade jag om att du kunde tejpa tårna för att de skulle hålla sig på plats.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 14:41Det drunknade nog i snacket om små skor och skavsår, eftersom inget av detta kändes relevant för mig. Och förstod nog inte vad du menade med "när skadan är skedd".
Dessutom var Kristin vänlig nog att förklara HUR man skulle tejpa, eftersom jag uppenbarl
Det drunknade nog i snacket om små skor och skavsår, eftersom inget av detta kändes relevant för mig. Och förstod nog inte vad du menade med "när skadan är skedd".
Dessutom var Kristin vänlig nog att förklara HUR man skulle tejpa, eftersom jag uppenbarl