Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 13:26Instämmer Fia-Lotta, min enda blånagel (hittills) kom efter mitt (hittills) enda marathon.
Instämmer Fia-Lotta, min enda blånagel (hittills) kom efter mitt (hittills) enda marathon.
Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 13:38Då ligger man rätt långt från riskzonen då. 😀
Då ligger man rätt långt från riskzonen då. 😀
Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 13:40Mina problem kommer oftast när jag springer sträcker över 17km oftast i skogen.
Mina problem kommer oftast när jag springer sträcker över 17km oftast i skogen.
Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 15:22Vet inte om du anser att jag är sarkastisk och dum Jennie, men diskussionen driver nog iväg för att det är svårt att ge ett klockrent svar. Kan ofta vara lite oförklarligt varför man får både nagel och skavsårsproblem helt plötsligt. Många av de generella
Vet inte om du anser att jag är sarkastisk och dum Jennie, men diskussionen driver nog iväg för att det är svårt att ge ett klockrent svar. Kan ofta vara lite oförklarligt varför man får både nagel och skavsårsproblem helt plötsligt. Många av de generella
Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 16:43Det va nog jag som va sarkastisk och dum å jag gör en full pudel (kloklippt å allt):
FÖRLÅT Jennie!!!!
(Jag är iofs ohyggligt nyfiken på detta med skavsår och Vasaloppet å allt men jag funderar över det inatt i stället).
Friends?
Jag har också bl
Det va nog jag som va sarkastisk och dum å jag gör en full pudel (kloklippt å allt):
FÖRLÅT Jennie!!!!
(Jag är iofs ohyggligt nyfiken på detta med skavsår och Vasaloppet å allt men jag funderar över det inatt i stället).
Friends?
Jag har också bl
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 19:54Jag har alltid haft problem med blåa tånaglar. Har lärt mig att leva med det. Just nu är endast en av tio blå. Rekordet var inför maran 2004, sex av tio blåa men det var det värt eftersom jag persade 😀
Jag har alltid haft problem med blåa tånaglar. Har lärt mig att leva med det. Just nu är endast en av tio blå. Rekordet var inför maran 2004, sex av tio blåa men det var det värt eftersom jag persade 😀
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 20:32Fick lite ont i höger stortå när jag va ute och sprang idag. Man blir ju rädd efter att ha läst denna tråden...
Fick lite ont i höger stortå när jag va ute och sprang idag. Man blir ju rädd efter att ha läst denna tråden...
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 21:14Kan man operera bort tånaglar permanent? Mina lilltånaglar är mest till besvär.
Kan man operera bort tånaglar permanent? Mina lilltånaglar är mest till besvär.
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 22:58Amputera lilltårna? De används väl inte till så mkt ändå.
Amputera lilltårna? De används väl inte till så mkt ändå.
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 23:41Amputera är väl lite väl drastiskt, har hört att mycket av balansen sitter i lilltån, men bara operera bort lilltånaglarna vore ju inte helt fel.
Amputera är väl lite väl drastiskt, har hört att mycket av balansen sitter i lilltån, men bara operera bort lilltånaglarna vore ju inte helt fel.