Quote from Lena O on 11 April 2008, 07:47Kanske du skulle köra en av årets Gran Fondo
Kanske du skulle köra en av årets Gran Fondo
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 08:50Alldeles för många rodeoåkare på Grand Fondoloppen.
Jag lägger min energi på emg2008 där finns Beachvolleyboll.
Alldeles för många rodeoåkare på Grand Fondoloppen.
Jag lägger min energi på emg2008 där finns Beachvolleyboll.
Quote from Lena O on 11 April 2008, 08:54Jag menade Anki David in dig ... kan vara kul med lite Yeehaa!
Jag menade Anki David in dig ... kan vara kul med lite Yeehaa!
Quote from j sollerman on 11 April 2008, 08:55Då passar fondo loppen mig =D
Då passar fondo loppen mig =D
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 09:10Gary: Nu vill Anki köra över och ifrån tävlingscyklister, inte motionärer.
Sedan finns det lite gamla lekkamrater som kör GF.
Håkan och Anders utövar påtryckningar om deltagande av fler.
Jag skall ner till CC idag eller måndag på Stadsbesök och träffar
Gary: Nu vill Anki köra över och ifrån tävlingscyklister, inte motionärer.
Sedan finns det lite gamla lekkamrater som kör GF.
Håkan och Anders utövar påtryckningar om deltagande av fler.
Jag skall ner till CC idag eller måndag på Stadsbesök och träffar
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 10:54Godmorgon på er! Jag kan inte lova men jag ska FÖRSÖKA vara snäll om det blir någon tävling framöver (H) Ska man inte kliva ÖVER liken!? 😀
Godmorgon på er! Jag kan inte lova men jag ska FÖRSÖKA vara snäll om det blir någon tävling framöver (H) Ska man inte kliva ÖVER liken!? 😀
Quote from j sollerman on 11 April 2008, 11:33Hur snabbt kör du när du tränar?
Hur snabbt kör du när du tränar?
Quote from Lena O on 11 April 2008, 13:46David: Jag har sett de med egna ögon. Rycka och drar isär alla andra ... jobbiga typer 😉
David: Jag har sett de med egna ögon. Rycka och drar isär alla andra ... jobbiga typer 😉
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 15:07Det tråkiga med tävlingscykling i Sverige är att man inte har nån egentlig progression i nivåerna, som man har i exempelvis USA. Här måste man ligga på en nivå nära eliten för att ha en chans att undvika sista plats.
Jag skulle kunna tänka mig att testa
Det tråkiga med tävlingscykling i Sverige är att man inte har nån egentlig progression i nivåerna, som man har i exempelvis USA. Här måste man ligga på en nivå nära eliten för att ha en chans att undvika sista plats.
Jag skulle kunna tänka mig att testa
Quote from j sollerman on 11 April 2008, 15:20Men sportklassen är väl inte nära eliten??
Men sportklassen är väl inte nära eliten??