Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenTävling v. 32!
You need to log in to create posts and topics.

heja grupp 2!
Jag kommer i alla fall börja veckan bra med en morgonpromenad och boxning i eftermiddag.

Heja heja grupp två det här fixar vi!

Jag är uppe i 34 % och ska på semester till gottlandmed pojkvännen. Jag misstänker att det kommer att bli en massa cycklande. Det enda som är fel är att jag inte alls har varit speciellt cycklig denna sommaren. Han kommer bara att få vänta på mig ;( men n

Kom igen grupp 1 !
Jag har halva min tid kvar och träna 😛 vi ska ta hem det här, så nu måste vi alla ut och röra på oss 😛
kämpa kämpa!

Nu tog Johanna semester denna vecka... fast jag vill inte ändra i grupperna. Nu är det åtta personer i grupp 1 och tio i grupp 2. Vad tycker ni jag ska göra? Ändra i grupperna... Ge bonus till grupp 1?

50% gjorda.. nu är de bara sista halvan kvar =)

Denize - istället för antalet personer som gått i mål kan man räkna dem som procent? 6 personer i respektive grupp är ju då 60 / 80%. Så slipper någon byta grupp.

Bra idé! Då gör vi så.

Å andra sidan har grupp två fler personer som inte gick i mål förra veckan. Men det kanske den här tävlingen ändrar på 😀 kämpa på grupp två!

Jo det var ju därför ni fick en extra, men TVÅ extra kan ni inte få för det... Då blir vi ju totalt utklassade!

Några hållpunkter för att ni ska ha lite översikt:
Om färre än 4 går i mål i grupp 1 blir jag lite småsur 😉 - Det är ju min grupp!
Om 4 går