Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenTävling v. 32!
You need to log in to create posts and topics.

Ja det spelade ingen roll. Nu är jag tillbaka iaf. Började med ett baspass idag för jag har inte tränat på friskis på över en månad+ att jag var lite förkyld. Herregud va jobbigt det var. Alla mina muskler är borta. Jag orkade ju knappt 15 armhävningar. N

Lotta - det går jättesnabbt ska du se, men se upp för täningsvärk! Jag råkade lägga in ett corepass två dagar efter ett annat. Det var inte så skönt skan jag säga. Ett tips är att alternera träningen mycket i början. Lycka till

Tack för tipset Mata Hari. Ska försöka med lite olika pass. Nu ska bara huvudvärken försvinna oxå. Är det någon som vet hur det är med träning och huvudvärk? För mig går det bra så länge jag inte lutar mig framåt för mycket för då gör det ont. Men det är

Visst kan du träna med huvudvärk 😉 Tränar du tillräckligt hårt lär du bli av med den på köpet också! Prova att dricka lite extra också - annars kanske det är träningen som ger dig huvudvärken istället.

På tal om träningsvärk: AJ, AJ, AJ. Jag som nästan

Fast jag skulle nog säga att man ska vara medveten och börja med ett lugnt pass och sen nästa gång ta ett lite tuffare pass osv för att minimera träingsvärken.