Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenTävling v. 32!
You need to log in to create posts and topics.

jag är i måååål! 😛

Ehm... Jag har just insett att Magnus står med TVÅ gånger där uppe på grupperingslistan....

Då är vi alltså nio mot tio... istället. När jag nu räknar... Förstår inte hur jag räknat egentligen men på något sätt... Sånt händer antar jag 😛

Denize har tänkt lite till och sönderspammar tävlingstråden! Eftersom det nu bara skiljer en och grupp 1 ligger en bit före + att det är söndag idag, kör vi med samma regler som från början. Flest personer i mål vinner, kämpa grupp 2!

Denize: mitt mål är minst 420 min aktivitet per vecka, dvs minst 60 min per dag.

Ville verkligen gå i mål igår så bara för tävlingens skull gick jag ut och joggade i regn i en timma, men det var härligt 🙂

heja marie!

Nu är ja tebax!! Har ju inte haft internet på drygt en och en halv månad så det är därför jag inte har varit här. Trodde jag sa det... 🙁 Men tro inte att jag har givit upp. Har reggat träningen i efterhand nu även om det inte blev så mycket under sommar

jodå, du sa att du inte skulle komma åt dator så bra men jag visste inte riktigt när du kom tbx eller om du ville ha målet bortplockat så jag bara lät det vara 😉

En till i mål för grupp 1 🙂