Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:32Tror du att det fungerar så på tinget med rösträtten? Då borde du åka dit.
Ja, SCF styrs ytterst av UCI:s och RF:s regelverk.
Tror du att det fungerar så på tinget med rösträtten? Då borde du åka dit.
Ja, SCF styrs ytterst av UCI:s och RF:s regelverk.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:33Jag är inne på Emils spår ang. försäkring.
Sedan förs debatten inte framåt av att man tar retoriska poäng på varandra David.
Jag är inne på Emils spår ang. försäkring.
Sedan förs debatten inte framåt av att man tar retoriska poäng på varandra David.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:34"Nej, det kommer naturligtvis inte att hända något så länge avdankade fd tävlingscyklister utan verklighetskontakt fortsätter att styra SCF och mobba ut alla som kommer med nya förslag."
Ytterligare ett intressant spår man skulle kunna utveckla och ta up
"Nej, det kommer naturligtvis inte att hända något så länge avdankade fd tävlingscyklister utan verklighetskontakt fortsätter att styra SCF och mobba ut alla som kommer med nya förslag."
Ytterligare ett intressant spår man skulle kunna utveckla och ta up
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:36Det finns på VR:s hemsida om försäkringar så behöver ni inte gissa.
Det finns på VR:s hemsida om försäkringar så behöver ni inte gissa.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:39Det kan du givetvis ta upp till ytan.
Vilka i SCF:s styrelse är avdankade fd tävlingscyklister utan verklighetskontakt fortsätter att styra SCF och mobba ut alla som kommer med nya förslag?
Det kan du givetvis ta upp till ytan.
Vilka i SCF:s styrelse är avdankade fd tävlingscyklister utan verklighetskontakt fortsätter att styra SCF och mobba ut alla som kommer med nya förslag?
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:39"Jag konstaterar att de har en alternativ produkt. Dock inte tävlingsverksamhet."
Även detta är ett spår värt att ta utveckla - Hur värdesätts tävlingsverksamheten i relation till motionsverksamheten. Ofta verkar man centralisera verksamheten kring elite
"Jag konstaterar att de har en alternativ produkt. Dock inte tävlingsverksamhet."
Även detta är ett spår värt att ta utveckla - Hur värdesätts tävlingsverksamheten i relation till motionsverksamheten. Ofta verkar man centralisera verksamheten kring elite
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:40"Det kan du givetvis ta upp till ytan."
Och du får gärna fortsätta med dina ointellektuella och retoriska grepp. Jag tror det är sådana som du Emil syftar på...
"Det kan du givetvis ta upp till ytan."
Och du får gärna fortsätta med dina ointellektuella och retoriska grepp. Jag tror det är sådana som du Emil syftar på...
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:46Annars tror jag att just den intellektuella och retoriska biten är något som vi kan vara oense om.
Ja, ni verkar ha mycket att diskutera med er lokala cykelklubb. Ni verkar relatera mycket till era egna erfarenheter.
Annars tror jag att just den intellektuella och retoriska biten är något som vi kan vara oense om.
Ja, ni verkar ha mycket att diskutera med er lokala cykelklubb. Ni verkar relatera mycket till era egna erfarenheter.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:48Vilken klubb cyklar du för?
Vilken klubb cyklar du för?
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:48Tävlar du? Jag har inte riktigt fått grepp om detta...
Tävlar du? Jag har inte riktigt fått grepp om detta...