Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:51Jag kör inte för er lokala klubb.
Jag kör inte för er lokala klubb.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:51Vilken klubb cyklar du för?
Vilken klubb cyklar du för?
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:55Jag tror inte att vi kör i samma klass och du verkar inte vara någon tävlingscyklist. Så du kan sova lugnt.
Jag tror inte att vi kör i samma klass och du verkar inte vara någon tävlingscyklist. Så du kan sova lugnt.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:56David tävlar bara i att slänga käft, inget annat.
Enligt SCF:s blogg är det tre personer i styrelsen som är fd tävlingscyklister, andra halvan kommer från andra idrotter. Vem som är mobbingansvarig vet jag dock inte.
David tävlar bara i att slänga käft, inget annat.
Enligt SCF:s blogg är det tre personer i styrelsen som är fd tävlingscyklister, andra halvan kommer från andra idrotter. Vem som är mobbingansvarig vet jag dock inte.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:57Tävlar du på motionsloppen?
Tävlar du på motionsloppen?
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:59"Jag tror inte att vi kör i samma klass och du verkar inte vara någon tävlingscyklist. Så du kan sova lugnt."
Sant i bägge fallen och jag har inte varit ute efter att leta upp dig i någon startlista. Mer mogen än så är jag och jag sitter inte på FB och d
"Jag tror inte att vi kör i samma klass och du verkar inte vara någon tävlingscyklist. Så du kan sova lugnt."
Sant i bägge fallen och jag har inte varit ute efter att leta upp dig i någon startlista. Mer mogen än så är jag och jag sitter inte på FB och d
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 18:02Vad bra.
Vad bra.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 18:12Vi har ett viktigt grundfundament, vi gillar att cykla, ibland själva, ibland i grupp, ibland tom att tävla. Varför inte bena upp problematiken. Vi kan ju inte hålla på som de gör just nu i Egyptien. Problemlösning handlar om att mäta och inhämta fakta. F
Vi har ett viktigt grundfundament, vi gillar att cykla, ibland själva, ibland i grupp, ibland tom att tävla. Varför inte bena upp problematiken. Vi kan ju inte hålla på som de gör just nu i Egyptien. Problemlösning handlar om att mäta och inhämta fakta. F
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 18:24Jag glömde en sak. Jag har samtidigt med cyklandet varit aktiv inom ridsporten i många år. Sadel som sadel ha,ha nu var jag rolig. Ridfrämjandet och anslutna klubbar har stora problem med "privatryttare" som rider i skog och mark och retar upp markägare.
Jag glömde en sak. Jag har samtidigt med cyklandet varit aktiv inom ridsporten i många år. Sadel som sadel ha,ha nu var jag rolig. Ridfrämjandet och anslutna klubbar har stora problem med "privatryttare" som rider i skog och mark och retar upp markägare.
Quote from Sandra Näslund on 4 February 2011, 21:04Varför inte bara acceptera att en kass ansvarslös cyklist är en kass ansvarslös cyklist oavsett om han är med i cykelklubb eller inte.
(jmf kass bilist är kass bilist oavsett utbildning)Här är en av sveriges största cykelklubbs snabbgrupper ute och cykl
Varför inte bara acceptera att en kass ansvarslös cyklist är en kass ansvarslös cyklist oavsett om han är med i cykelklubb eller inte.
(jmf kass bilist är kass bilist oavsett utbildning)
Här är en av sveriges största cykelklubbs snabbgrupper ute och cykl