Quote from Guest on 23 September 2011, 10:02Ett gott skratt på morgonkvisten.
http://www.dn.se/ledare/signerat/cykelkonjunktur-trend-som-gatt-over-styre
Ett gott skratt på morgonkvisten.
http://www.dn.se/ledare/signerat/cykelkonjunktur-trend-som-gatt-over-styre
Quote from Rasmus Olsson on 23 September 2011, 10:12På förtiotalet lyckades svingpjattarna att chockera omvärlden enkom genom att bära vita strumpor. På 60-talet behövdes det vespor, på 70-talet säkerhetsnålar i kläderna. Nu räcker det att vara hälso- och miljömedveten för att provocera.
På förtiotalet lyckades svingpjattarna att chockera omvärlden enkom genom att bära vita strumpor. På 60-talet behövdes det vespor, på 70-talet säkerhetsnålar i kläderna. Nu räcker det att vara hälso- och miljömedveten för att provocera.
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 10:24Nu tycker jag att Bruse låter lite provocerad. 😉
Nu tycker jag att Bruse låter lite provocerad. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 23 September 2011, 10:29Jag blir alltid provocerad när intellektuella visar upp en total okunskap.
Jag blir alltid provocerad när intellektuella visar upp en total okunskap.
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 11:24Träffande och roligt!
Vi som beskrivs får nog inse att det är ungefär sådär vår perifera och udda syssla upplevs av den stora massan.
Träffande och roligt!
Vi som beskrivs får nog inse att det är ungefär sådär vår perifera och udda syssla upplevs av den stora massan.
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 11:32Som jag redan kommenterat på facebook så läste jag den där i morse och blev lite fundersam. Eftersom jag går hemma sjukskriven och har astråkigt kände jag mig nödgad att maila författaren med några frågor. Det återstår att se om han svarar. Okej, jag kan
Som jag redan kommenterat på facebook så läste jag den där i morse och blev lite fundersam. Eftersom jag går hemma sjukskriven och har astråkigt kände jag mig nödgad att maila författaren med några frågor. Det återstår att se om han svarar. Okej, jag kan
Quote from Rasmus Olsson on 23 September 2011, 11:39I hans värld är allt mer än 10 km per år mycket.
I hans värld är allt mer än 10 km per år mycket.
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 14:13Har fortfarande inte fattat varför det provocerar att folk som cyklar gör det i för ändamålet avsedd klädsel.
Har fortfarande inte fattat varför det provocerar att folk som cyklar gör det i för ändamålet avsedd klädsel.
Quote from Rasmus Olsson on 23 September 2011, 14:15Jag blir väldigt provocerad av journalister med näbbstövlar och palestinaschal.
Jag blir väldigt provocerad av journalister med näbbstövlar och palestinaschal.
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 14:17---
Begreppet myntades av marknadsundersökningsföretaget Mintel i fjol
---Ja, om man stavar memil istället för mamil. Mamil har funnits på engelska ett tag och har inte myntades av Mintel. De har plankat det, inte myntat det.
Kul ändå.
---
Begreppet myntades av marknadsundersökningsföretaget Mintel i fjol
---
Ja, om man stavar memil istället för mamil. Mamil har funnits på engelska ett tag och har inte myntades av Mintel. De har plankat det, inte myntat det.
Kul ändå.