Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 15:12Vad lustigt Rikard att du tror att han gjort en pudel när det som Daniel påpekar i själva verket är precis motsatsen. Men i just i fråga om många cyklisters brist på självinsikt får man väl säga att journalisten träffar mitt i prick.
Vad lustigt Rikard att du tror att han gjort en pudel när det som Daniel påpekar i själva verket är precis motsatsen. Men i just i fråga om många cyklisters brist på självinsikt får man väl säga att journalisten träffar mitt i prick.
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 15:46Mindre lustigt Jonas, att du hänger upp dig på min lilla formulering. Att Erik menar, tolkar jag, att han inte borde skrivit som han gjorde, att han ångrar sig helt enkelt. Om det är sant eller inte, vet varken du eller jag. Men likväl en pudel.
Men det
Mindre lustigt Jonas, att du hänger upp dig på min lilla formulering. Att Erik menar, tolkar jag, att han inte borde skrivit som han gjorde, att han ångrar sig helt enkelt. Om det är sant eller inte, vet varken du eller jag. Men likväl en pudel.
Men det
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 00:12Rikard, någon pudel är det inte. Erik tycker ju inte att det var förhastat att skriva texten, utan att det var förhastat att tro att memilsarna skulle ha självdistans. Raka motsatsen till en pudel alltså. Dessutom säger han indirekt att även du saknar sjä
Rikard, någon pudel är det inte. Erik tycker ju inte att det var förhastat att skriva texten, utan att det var förhastat att tro att memilsarna skulle ha självdistans. Raka motsatsen till en pudel alltså. Dessutom säger han indirekt att även du saknar sjä
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 18:37Stackars man! Där kan vi prata om TPL!
Stackars man! Där kan vi prata om TPL!
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 21:28Ni har rätt. Jag har fel. Jag borde absolut inte har skrivit pudel! Det var fel av mig! Förlåt!!
Ni har rätt. Jag har fel. Jag borde absolut inte har skrivit pudel! Det var fel av mig! Förlåt!!
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 22:31Har ni sett den här, angående cykelbanor i staden? Den är kul.
http://vimeo.com/25037336
Har ni sett den här, angående cykelbanor i staden? Den är kul.
Quote from Rasmus Olsson on 3 October 2011, 09:29Rikard: det DÄR var humor!!!
Rikard: det DÄR var humor!!!
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 12:06Klassiker som fortfarande är grymt bra : D
Jag cyklade till jobbet för första ggn idag, har ALDRIG varit cykeltrafikant på det sättet, utan enbart använt cykeln till träning på landsväg.
Kan uppleva att jag vid flera tillfällen var den där störande cykl
Klassiker som fortfarande är grymt bra : D
Jag cyklade till jobbet för första ggn idag, har ALDRIG varit cykeltrafikant på det sättet, utan enbart använt cykeln till träning på landsväg.
Kan uppleva att jag vid flera tillfällen var den där störande cykl
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 12:23Rikard har gjort en riktig pudel! 🙂
Rikard har gjort en riktig pudel! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 3 October 2011, 12:24Patrik, för att cykla lagligt måste jag ständigt bryta mot lagar. Det är en paradox konstant.
Patrik, för att cykla lagligt måste jag ständigt bryta mot lagar. Det är en paradox konstant.