Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTävlingspendlarna "utvecklas"
You need to log in to create posts and topics.

Hm, ja om vi alla skaffar hjälmkameror...

Det gäller att komma ihåg regnumret.

Det finns en videokamera som jag är lite intresserad av. När man trycker på knappen sparar den de senaste 30 sekunderna, rätt klurigt. Fast bergis är den alltid urladdad när man vill använda den.

Skickade följande till Erik:

Hej Erik,

Jag läste ditt inlägg idag, signerat eller vad du kallar det. Kan inte låta bli en stilla fundering; är det på riktigt, får du betalt för sån nonsens? Är du utlånad från någon skvallerblaska? Som sagt, bara en undr

Man tycker att DN skulle åtminstone kunna vara originell och inte bara en "copy-cat". Det här är över ett år gammalt.

http://www.bbc.co.uk/news/magazine-10965608

Dags att rensa i "Journalistkåren"?

Fast den artikeln var ju hästlängder från eländet DN har kastat ur sig.

Jag fick svar från Erik.
"Min text var helt enkelt ett försök att skämta lite med memilarna i förhoppningen att de skulle ha lite självdistans. Att döma av en del reaktioner liknande dina har jag börjat inse att det var en aning förhastat från min sida."

Lite svårt att ha självdistans när jag i samma utgåva av DN kunde läsa om hur en kvinnlig cyklsit blivit ihjälkörd av en lastbil på Slussen. Mycket osmakligt av DN.

Skulle inte kalla det en pudel.

Han påpekar, mellan raderna, att memilerna tar sig själv på så blodigt allvar att de inte har distans till det de håller på med och då föll hans skoj på skam. Han skrev inte begåvat nog för att klara sitt syfte, men jag fö