Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 13:38Hm, ja om vi alla skaffar hjälmkameror...
Hm, ja om vi alla skaffar hjälmkameror...
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 14:26Det gäller att komma ihåg regnumret.
Det gäller att komma ihåg regnumret.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:56Det finns en videokamera som jag är lite intresserad av. När man trycker på knappen sparar den de senaste 30 sekunderna, rätt klurigt. Fast bergis är den alltid urladdad när man vill använda den.
Det finns en videokamera som jag är lite intresserad av. När man trycker på knappen sparar den de senaste 30 sekunderna, rätt klurigt. Fast bergis är den alltid urladdad när man vill använda den.
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 10:33Skickade följande till Erik:
Hej Erik,
Jag läste ditt inlägg idag, signerat eller vad du kallar det. Kan inte låta bli en stilla fundering; är det på riktigt, får du betalt för sån nonsens? Är du utlånad från någon skvallerblaska? Som sagt, bara en undr
Skickade följande till Erik:
Hej Erik,
Jag läste ditt inlägg idag, signerat eller vad du kallar det. Kan inte låta bli en stilla fundering; är det på riktigt, får du betalt för sån nonsens? Är du utlånad från någon skvallerblaska? Som sagt, bara en undr
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 16:15Man tycker att DN skulle åtminstone kunna vara originell och inte bara en "copy-cat". Det här är över ett år gammalt.
http://www.bbc.co.uk/news/magazine-10965608
Man tycker att DN skulle åtminstone kunna vara originell och inte bara en "copy-cat". Det här är över ett år gammalt.
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 16:28Dags att rensa i "Journalistkåren"?
Dags att rensa i "Journalistkåren"?
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 16:44Fast den artikeln var ju hästlängder från eländet DN har kastat ur sig.
Fast den artikeln var ju hästlängder från eländet DN har kastat ur sig.
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 18:41Jag fick svar från Erik.
"Min text var helt enkelt ett försök att skämta lite med memilarna i förhoppningen att de skulle ha lite självdistans. Att döma av en del reaktioner liknande dina har jag börjat inse att det var en aning förhastat från min sida."
Jag fick svar från Erik.
"Min text var helt enkelt ett försök att skämta lite med memilarna i förhoppningen att de skulle ha lite självdistans. Att döma av en del reaktioner liknande dina har jag börjat inse att det var en aning förhastat från min sida."
Quote from Rasmus Olsson on 30 September 2011, 18:43Lite svårt att ha självdistans när jag i samma utgåva av DN kunde läsa om hur en kvinnlig cyklsit blivit ihjälkörd av en lastbil på Slussen. Mycket osmakligt av DN.
Lite svårt att ha självdistans när jag i samma utgåva av DN kunde läsa om hur en kvinnlig cyklsit blivit ihjälkörd av en lastbil på Slussen. Mycket osmakligt av DN.
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 19:45Skulle inte kalla det en pudel.
Han påpekar, mellan raderna, att memilerna tar sig själv på så blodigt allvar att de inte har distans till det de håller på med och då föll hans skoj på skam. Han skrev inte begåvat nog för att klara sitt syfte, men jag fö
Skulle inte kalla det en pudel.
Han påpekar, mellan raderna, att memilerna tar sig själv på så blodigt allvar att de inte har distans till det de håller på med och då föll hans skoj på skam. Han skrev inte begåvat nog för att klara sitt syfte, men jag fö