Quote from Guest on 18 August 2012, 19:47Jag har ett problem som jag hoppas att ni kan hjälpa mig med! Jag står i valet och kvalet när det gäller trainerinköp.
Vad är egentligen skillnaden mellan Tacx Flow Multiplayer T2220 och Tacx Fortius Multiplayer T1930? Jag vet att Flowen är hälften så dy
Jag har ett problem som jag hoppas att ni kan hjälpa mig med! Jag står i valet och kvalet när det gäller trainerinköp.
Vad är egentligen skillnaden mellan Tacx Flow Multiplayer T2220 och Tacx Fortius Multiplayer T1930? Jag vet att Flowen är hälften så dy
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 19:57Har en flow själv, skillnaden mellan dom är väl att du får trampa i nedförsbacken med flow´n , den andra hjälper till.
Sen kanske det finns andra saker som skiljer dom åt.
Har en flow själv, skillnaden mellan dom är väl att du får trampa i nedförsbacken med flow´n , den andra hjälper till.
Sen kanske det finns andra saker som skiljer dom åt.
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 23:52Kan tycka de är lite segt ibland att man inte kan snabbt ta ett intervallpass utan att koppla upp och starta ström.
Visst inget jättebesvär, men de ska ändå göras, hade nog köpt en billigare med magnetbroms i dagsläget.
Kan tycka de är lite segt ibland att man inte kan snabbt ta ett intervallpass utan att koppla upp och starta ström.
Visst inget jättebesvär, men de ska ändå göras, hade nog köpt en billigare med magnetbroms i dagsläget.
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 08:02Fortsätter med liknande fråga!
Tänker köpa en trainer till vintern då både jag och frun behöver hålla igång cyklingen.
Tycker att Tacx sortiment är lätt rörigt.Vilken trainer är det man ska ha om man vill ha möjligheten att cykla olika lopp efter en ins
Fortsätter med liknande fråga!
Tänker köpa en trainer till vintern då både jag och frun behöver hålla igång cyklingen.
Tycker att Tacx sortiment är lätt rörigt.
Vilken trainer är det man ska ha om man vill ha möjligheten att cykla olika lopp efter en ins
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 11:15Tror nog Flowen är den billigaste med stöd för VR träning. Jag har en Flow med PC uppgradering och kört lite till träningsvideos och den virtuella världen men gillar Sufferfest filmerna mer. Jag har kvar den gamla kontrollpanelen och kör aldrig med PC int
Tror nog Flowen är den billigaste med stöd för VR träning. Jag har en Flow med PC uppgradering och kört lite till träningsvideos och den virtuella världen men gillar Sufferfest filmerna mer. Jag har kvar den gamla kontrollpanelen och kör aldrig med PC int
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 12:30Sufferfest är rena instruktionsvideos som ej är kopplade till trainern på nåt sätt?
Sufferfest är rena instruktionsvideos som ej är kopplade till trainern på nåt sätt?
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 15:39"Sufferfest är rena instruktionsvideos...."
Du skojar, man kör ju skiten ur sig med dessa filmer:
http://www.thesufferfest.com/
"Sufferfest är rena instruktionsvideos...."
Du skojar, man kör ju skiten ur sig med dessa filmer:
http://www.thesufferfest.com/
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 17:21Nej, Sufferfest filmerna de har inget med Tacx att göra men de är effektiva och timmarna rullar lätt iväg med dem.
Nej, Sufferfest filmerna de har inget med Tacx att göra men de är effektiva och timmarna rullar lätt iväg med dem.
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 17:34Varför inte satsa på en Bushido, då kan du träna även fast datorn krånglar eller ström saknas.
Köp sedan till vr license.
Tror även det går att köpa den nya svängplattan löst.
Blir lite dyrare, men bredare användningsområde.
Dock ingen extrasjus nedför!
V
Varför inte satsa på en Bushido, då kan du träna även fast datorn krånglar eller ström saknas.
Köp sedan till vr license.
Tror även det går att köpa den nya svängplattan löst.
Blir lite dyrare, men bredare användningsområde.
Dock ingen extrasjus nedför!
V
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 18:01Om du vill ha motivation i vinter båda dom går att köra med på www.rulletour.no sidan brukar komma upp lite senare på hösten.
dock så är mätningarna olika med watten så köper du flowen får du köra ett eget race på rulletouren med mindre deltagare än dom s
Om du vill ha motivation i vinter båda dom går att köra med på http://www.rulletour.no sidan brukar komma upp lite senare på hösten.
dock så är mätningarna olika med watten så köper du flowen får du köra ett eget race på rulletouren med mindre deltagare än dom s