Quote from Funbeat user on 13 December 2012, 11:06Per: TrainerRoad som nämndes längre upp fungerar på Mac.
Per: TrainerRoad som nämndes längre upp fungerar på Mac.
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 13:33@ Trampvagn;
vad var det för plugin du hittade för att få in effekten till Funbeat?
Har testat lite olika varianter men får det inte att funka.
@ Trampvagn;
vad var det för plugin du hittade för att få in effekten till Funbeat?
Har testat lite olika varianter men får det inte att funka.
Quote from Funbeat user on 8 January 2014, 11:58Äh, missat detta... Export2TCX ska pluginen heta.
Sitter på jobbet nu men kollar igen hemma.
Funkar kanon till STRAVA men av någon anledning försvinner kalorierna när jag importerar till Garmin Connect... 🙂Tycker fortfarande att det är kasst att det
Äh, missat detta... Export2TCX ska pluginen heta.
Sitter på jobbet nu men kollar igen hemma.
Funkar kanon till STRAVA men av någon anledning försvinner kalorierna när jag importerar till Garmin Connect... 🙂
Tycker fortfarande att det är kasst att det
Quote from Funbeat user on 8 January 2014, 12:45En annan fråga, jag har gjort ett träningsprogram med TSS 3.xx och har massa intervaller. När jag sen har kört träningsprogrammet och t.ex. vill se watt/puls/hastighet m.m. för VARJE separat intervall så går det sådär... med analysverktyget så kan jag bar
En annan fråga, jag har gjort ett träningsprogram med TSS 3.xx och har massa intervaller. När jag sen har kört träningsprogrammet och t.ex. vill se watt/puls/hastighet m.m. för VARJE separat intervall så går det sådär... med analysverktyget så kan jag bar
Quote from Elias Engqvist on 8 January 2014, 14:40Vad gäller exportera till tcx vill jag bara påpeka att tcx är garmins eget format. Gpx är det som Funbeat bör supporta i första hand. Jag tycker att det borde vara så här att istället för att "alla" tillverkare av gps-apparater uppfinner sitt eget protoko
Vad gäller exportera till tcx vill jag bara påpeka att tcx är garmins eget format. Gpx är det som Funbeat bör supporta i första hand. Jag tycker att det borde vara så här att istället för att "alla" tillverkare av gps-apparater uppfinner sitt eget protoko