Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 21:19Ni har som någon modell avTacx med Multiplayer stöd använder ni denna funktion, eller är det bara bortkastade pengar?
Ni har som någon modell avTacx med Multiplayer stöd använder ni denna funktion, eller är det bara bortkastade pengar?
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 16:37Har en Fortius Multiplayer.
Multiplayer-funktionen är inget jag använder iaf. Men kanske kan vara kul. Kör mest egna inlagda intervallpass i Catalyst och sen ngr Real Life Videos eller Ergovideos uppför roliga berg eller andra klassiska etapper. Mt. Vent
Har en Fortius Multiplayer.
Multiplayer-funktionen är inget jag använder iaf. Men kanske kan vara kul. Kör mest egna inlagda intervallpass i Catalyst och sen ngr Real Life Videos eller Ergovideos uppför roliga berg eller andra klassiska etapper. Mt. Vent
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 08:16Använder den funktionen till 100%. skulle aldrig ha kört så många pass annars på en vanlig trainer,
Men som tidigare talare så rekommenderas en separat dator som är uppsatt endast för trainern då det är lite halvmeckigt att få den att fungera bra.
Och h
Använder den funktionen till 100%. skulle aldrig ha kört så många pass annars på en vanlig trainer,
Men som tidigare talare så rekommenderas en separat dator som är uppsatt endast för trainern då det är lite halvmeckigt att få den att fungera bra.
Och h
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 08:51JA! Definitivt en separat dator som står riggad för trainern!
JA! Definitivt en separat dator som står riggad för trainern!
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 10:47"Du skojar, man kör ju skiten ur sig med dessa filmer:
http://www.thesufferfest.com/"Ja, alltså det var en fråga 🙂
Jag är inte alls orolig för att jag inte skulle bli trött av dessa videos.. ville bara veta om de var på något sätt integrerade med TacX,
"Du skojar, man kör ju skiten ur sig med dessa filmer:
http://www.thesufferfest.com/"
Ja, alltså det var en fråga 🙂
Jag är inte alls orolig för att jag inte skulle bli trött av dessa videos.. ville bara veta om de var på något sätt integrerade med TacX,
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 00:42Jag fick hem min nya Flow multiplayer idag. Kopplat upp och uppdaterat osv men får ingen hastighet? Någon inställning jag missat ? Allt lyser grönt i datorn. Men hur funkar manöver dosan på styret?
Jag fick hem min nya Flow multiplayer idag. Kopplat upp och uppdaterat osv men får ingen hastighet? Någon inställning jag missat ? Allt lyser grönt i datorn. Men hur funkar manöver dosan på styret?
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 10:46www.trainerroad.com/ .Funderar på det här,kan det vara något?
http://www.trainerroad.com/ .Funderar på det här,kan det vara något?
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 20:29Funderar också på TrainerRoad för att göra vinterns träning lite roligare...
En annan sak jag undrar.. hur mkt skiljer ljudnivån mellan trainers? Jag har biltemas 990:- trainer som jag kör med nu, måste köra på tyngsta motståndet för att få ett lagom mots
Funderar också på TrainerRoad för att göra vinterns träning lite roligare...
En annan sak jag undrar.. hur mkt skiljer ljudnivån mellan trainers? Jag har biltemas 990:- trainer som jag kör med nu, måste köra på tyngsta motståndet för att få ett lagom mots
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 09:10Jag löste problemet till slut. Mycket bra trainer! Ser framemot kommande vinterträning! 🙂
Jag löste problemet till slut. Mycket bra trainer! Ser framemot kommande vinterträning! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 18:46Rulletour 2012 är i full gång.
Rulletour 2012 är i full gång.