Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELTalande tystnad?
You need to log in to create posts and topics.

Varför händer det inget här på singeltråden?? Eller är det så att alla singlar är osinglar och inte har tid att hänga här längre?? Inga nyheter är goda nyheter?
Kul i så fall!!

Själv fick jag men en ordentlig dos kramar förra helgen i Jönköping! Alltså

Jag har i och för sig inte varit här så speciellt länge, men jag har samma känsla som du. Det är väldigt tysst. Antingen tränar man så mycket så att man inte har tid att vara här, eller så är det så att man inte är singel längre och i stället håller till

Intressant spörsmål Silva... jag är ju bara hangaround här... och vill därmed inte starta upp trådar... men du har rätt att det är väldigt lugnt här. Folk kanske tränar...?? 😀

Tänkte faktiskt cykla idag men det rullar in mörka moln o de e 2,5 gr/duggregn. Ska ist förs få me nån unge till badhuset. Ska simma först o sitta läääääääänge i bastun sen. En lisa för en småfrusen singelsjäl.

Sen hade jag en tjur!!! på tomten för en s

Jonas.. Träna på arbetstid?? Det är väl då man har tid o hänga här?? *viskar hoppas inte chefen läser det här*

Bada låter väl inte så dumt tycker jag!!

Jag är så singel som det går, men har inget vettigt att säga helt enkelt. Inte för att det brukar hindra mig från att prata annars men men 😉 Jag tror jag är i förnekelsestadiet helt enkelt (H)

vi måste ha ettt vettigt ämne att diskutera i singelgruppen

förslag någon?

När det gäller vettiga saker är jag inte att lita på tror jag.......(#)

inte jag heller. det är därför jag ber någon annan

Roligaste cykelminnet?!