Quote from Emma Sjöberg on 27 November 2007, 20:40Så talar en sann Norrlänning 😀
Så talar en sann Norrlänning 😀
Quote from Fredrik Närenfors on 27 November 2007, 22:38Tur att det är lättare att känna igen dig då David.
Tur att det är lättare att känna igen dig då David.
Quote from Pernilla Liljegren on 27 November 2007, 22:40Tur jag har så bra koll på avstånd *rodnar lite*
Tur jag har så bra koll på avstånd *rodnar lite*
Quote from Funbeat user on 27 November 2007, 22:42Per: Vi har ju träffats, tråkigt att du redan glömt bort det!
Per: Vi har ju träffats, tråkigt att du redan glömt bort det!
Quote from Fredrik Närenfors on 27 November 2007, 22:58Som sagt. Inte lätt att komma ihåg nåt man aldrig vetat om. Du är i alla fall inte särskilt lik din avatar för den hade jag aldrig missat (H)
Som sagt. Inte lätt att komma ihåg nåt man aldrig vetat om. Du är i alla fall inte särskilt lik din avatar för den hade jag aldrig missat (H)
Quote from Funbeat user on 27 November 2007, 23:22Hmmmm?
Nu skulle det varit en liten bild!
Hmmmm?
Nu skulle det varit en liten bild!
Quote from Funbeat user on 29 November 2007, 18:50Apropå bild, så är det ju många som inte har det - kan vara svårt att bli "osingel" när man inte syns! Sen är det ju många som har cykelhjälmar och solglasögon, undertecknad är inget undantag...;)
Apropå bild, så är det ju många som inte har det - kan vara svårt att bli "osingel" när man inte syns! Sen är det ju många som har cykelhjälmar och solglasögon, undertecknad är inget undantag...;)
Quote from Funbeat user on 29 November 2007, 21:56Men jag glädjer ju i alla fall omgivningen med min bild, vem blir inte glad av att se Muse på bild ?! (H:) Jag blir det och då får man ta smällar som fortsatt singelliv 😉 😀 Dessutom tror jag inte att det bättrar på mina chanser med en bild faktiskt, jag
Men jag glädjer ju i alla fall omgivningen med min bild, vem blir inte glad av att se Muse på bild ?! (H:) Jag blir det och då får man ta smällar som fortsatt singelliv 😉 😀 Dessutom tror jag inte att det bättrar på mina chanser med en bild faktiskt, jag
Quote from Funbeat user on 29 November 2007, 22:01😀 Ja, det kanske är idé för en del att INTE lägga ut bild - funkar iofs inte så bra på nära håll i sådana fall...
😀 Ja, det kanske är idé för en del att INTE lägga ut bild - funkar iofs inte så bra på nära håll i sådana fall...