Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELTalande tystnad?
You need to log in to create posts and topics.

Pendling...visade sig vara döden för mitt engagemang här...och för ordentligt, regelbundet tränande i samma form som innan...men efter nyår är det ordning och reda igen 🙂 Och singel är man fortfarande, onekligen....

Annars trodde jag att pending och avstånd var sånt som inte kanske var så bra i ett förhållande.. men att svika FB.. njaee.. DÄR går väl ändå gränden (L)(L)(L)

Pendling? Lämpar sig avståndet för cykel, inlines, rullskidor eller löpning tro? 🙂

Hade kunnat funka med cykel, om jag hade en.... Den jag hade blev stulen... Helsingborg-Lund, vad kan det vara? 3 mil? Tar ca 30 min med tåg. Inte så långt kan tyckas, men med allt runtokring och så missar man ett tåg....etc

Silva: jo, jag vet...och skäm

Hej Louise,

Såg att du också bodde i samma stad som jag. Verkar vara några stycken här som kommer från Helsingborg.

Vi har kanske rent av setts i löparspåret utan att känna varandra.

Mvh
Patrik

Patrik: Det är så många som liknar dig här på FB.
Det är svårt att veta om ni är tvillingar.

Men det kanske kan bero på att jag fortfarande inte har lyckats att ordna med en bild i min presentation. 🙂

Någon gång kanske jag klarar ut det också. Men jag har i alla fall lyckats att få in lite information om mig själv i presentationen.

Hej
Löparspåret har jag tyvärr bojkottat ett tag nu....blir gymmet och olika pass där, när det blir något alls. Fast på våren och sommaren är det lite annorlunda. då kan jag tänkas dyka upp i Pålsjö skog igen 🙂

Det är drygt 6 mil enkel, lite i mesta laget kanske.

> Det är drygt 6 mil enkel, lite i mesta laget kanske.

Perfekt cykelpendlingsavstånd m.a.o. 🙂