Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 19:26Snooker? Dopingfri? Med all den alkoholen, betablockerare och nikotin!
Snooker? Dopingfri? Med all den alkoholen, betablockerare och nikotin!
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 19:27tydligen har de stenhårda regler. tror inte ens de får dricka kaffe.
tydligen har de stenhårda regler. tror inte ens de får dricka kaffe.
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 19:37Hur ofta dopingtestas de?
Hur ofta dopingtestas de?
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 19:40utan att vara väldigt insatt så kan jag bara säga vad jag hört på omvägar....
tydligen ganska ofta
utan att vara väldigt insatt så kan jag bara säga vad jag hört på omvägar....
tydligen ganska ofta
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 19:44http://www.rf.se/t3.asp?p=102675
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 20:19jag tänkte på snooker i england, där de stora tävlingarna går.
jag tänkte på snooker i england, där de stora tävlingarna går.
Quote from Fredrik Närenfors on 23 November 2007, 22:44Nu får ni skärpa er eller så blir jag tvungen markera den här tråden som ointressant (H)
Nu får ni skärpa er eller så blir jag tvungen markera den här tråden som ointressant (H)
Quote from Björn Eriksson on 24 November 2007, 03:24Kan ju hojta in och säga att jag är singel, än så länge.
Och det där lät ju som om jag har ett gäng grabbar runt hörnet som slåss om mig.
Oh yes.
😀
Kan ju hojta in och säga att jag är singel, än så länge.
Och det där lät ju som om jag har ett gäng grabbar runt hörnet som slåss om mig.
Oh yes.
😀
Quote from Fredric Lagerström on 24 November 2007, 14:41Ja okej Per o Silva o ni andra.
Jag sticker ut o cyklar nu. ca 1+grad. Har pumpat däcken och tatt dubbla underställ!
Blir ett slags triatlon på mindre än ett dygn har jag kommit på. Simmade o sprang igår em. Jag är alltså en slags utdragen triatlet! 🙂
Ja okej Per o Silva o ni andra.
Jag sticker ut o cyklar nu. ca 1+grad. Har pumpat däcken och tatt dubbla underställ!
Blir ett slags triatlon på mindre än ett dygn har jag kommit på. Simmade o sprang igår em. Jag är alltså en slags utdragen triatlet! 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 25 November 2007, 20:43Sedärja, nu blev det ju lite intressant igen. Kom an boyz (H)
Sedärja, nu blev det ju lite intressant igen. Kom an boyz (H)