Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 07:43Inga Tarahumara i sikte än... Bara en massa golf.
Inga Tarahumara i sikte än... Bara en massa golf.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 08:01Kanske har vi "fel" kanal på jobbet. Vår heter Discovery HD Showcase, det finns ju flera olika Discovery.
Töjpiskt!
Kanske har vi "fel" kanal på jobbet. Vår heter Discovery HD Showcase, det finns ju flera olika Discovery.
Töjpiskt!
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 08:12Jag kan se det i alla fall.
Jag kan se det i alla fall.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 08:32Vad heter din kanal då?
Vad heter din kanal då?
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 08:37Discovery Channel.
Discovery Channel.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 09:15Är det detta?
http://www.youtube.com/watch?v=FnwIKZhrdt4
Är det detta?
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 09:27Japp.
Japp.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 11:03Har någon tänkt på att det kanske är en skillnad om man växer upp springandes eller om man som vi, vid 20-60 års ålder kommer på att vi nog ska börja springa långt, länge och dessutom barfota?
Hade gärna sett fortsättningen på klippet, men de verkar ju t
Har någon tänkt på att det kanske är en skillnad om man växer upp springandes eller om man som vi, vid 20-60 års ålder kommer på att vi nog ska börja springa långt, länge och dessutom barfota?
Hade gärna sett fortsättningen på klippet, men de verkar ju t
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2012, 12:05Flera av dom där klippen är bluff. Det är en ganska gammal film. Micah himself sa att det var bluff. Den där killen som springer barfota i början är inte ens en äkta Tarahumara. Dom springer INTE barfota, dom springer i huaraches - ett slags sandaler gjor
Flera av dom där klippen är bluff. Det är en ganska gammal film. Micah himself sa att det var bluff. Den där killen som springer barfota i början är inte ens en äkta Tarahumara. Dom springer INTE barfota, dom springer i huaraches - ett slags sandaler gjor
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 12:12Jag hoppas att det där med att de dricker hemkört öl inte är en bluff för det tänkte jag ta efter.
Jag hoppas att det där med att de dricker hemkört öl inte är en bluff för det tänkte jag ta efter.